sâmbătă, 20 august 2011

Intoarcerea acasă

Stiți care este cel mai rău vin?
Vin din concediu...
Da, cam așa e la noi acum. După o lună de concediu, vacanță, relaxare, am ajuns aseară acasă. Deocamdată încă suntem destul de stingheri în propria casă, abia am terminat de aerisit și de desfăcut bagajele, parcă nu ne găsim locul. Obișnuiți fiind cu răcoarea de la munte, căldura asta de aici ne-a cam moleșit.
Am fost foarte norocoși vara asta, că tati a reușit să aibă tot concediul legat, nu fărămițat ca altă dată.
Bilanțul de concediu arată cam așa:
*ne-am făcut sediul general la munte, de unde am fugit o săptămână și la mare.
*am experimentat cum e să mergi într-un concediu așa lung cu trei fete. Am avut pentru o lună o fată în plus; o fată de vacanță. Dar ne-am întors întregi, nu a fost o experiență prea grea, ne-am descurcat destul de onorabil, zic eu.
*ne-am întâlnit cu rude și prieteni dragi.
*am plimbat broscuta cu noi peste tot, inclusiv la mare. La mare am luat-o cu gândul de a-i reda libertatea lângă un lac cu apă dulce, dar nu a fost posibil din cauza plânsetelor unei anumite fetițe, care s-a răzgândit, așa că s-a dus pe apa sâmbetei intenția noastră onorabilă.
*am trecut Dunărea cu bacul.
*am reușit să facem dependentă de înghețată mezina noastră, care mă lăsa întotdeauna fără porție.
*suntem cu toții sănătoși (deși preț de vreo 3 zile ne-am luptat cu o enterocolită luată de la mare), veseli, bronzați și pregătiți pentru un nou an de muncă.

8 comentarii:

  1. Bine ati revenit! Sanatosi si voiosi! La inceput m-am ingrijorat ca nu postezi nimic, apoi cand am vazut pe mess "pe telefon" m-am linistit si mi-am zis: sunt in vacanta :) Pupici si sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, cam acru vinul asta, il cunosc si eu :(
    Bina ca sunteti sanatosi si gata de inca un an de munca. E bine ca ati reusit sa vedeti si marea si muntele. Asteptam cateva poze cu fetele vesele in concediu. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ati revenit. mi-a placut tare exprimarea cu fata de vacanta. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa vacanta ati avut. Si noi am vrea un concediu mai lung.. nu numai pe drumuri. Ce bine ca fetele sunt sanatoase si tu vesela.
    Pupici si succes Paulei La scoala.

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ca v-a priit vacanta si sunteti bine si v-ati reintors incarcati cu energie.
    Asteptam poze amuzante si frumoase sa ne clateasca privirile

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa prind eu pe cineva ca zice ca se traieste rau in Romania:-D bine v-ati intors sanatosi...pupici

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.