joi, 9 august 2012

Filme de văzut...

 Unul din filmele verii 2012 care merită văzut este  Battleship. Eu l-am văzut și mi-a plăcut.
Povestea filmului prezintă o aventură spectaculoasă care se întinde peste ape, în cer şi peste pământ, în lupta pentru supravieţuire a planetei noastre împotriva unei forţe superioare venită de pe o planetă similară Pământului.
Dacă doriți să vedeți un film bun, dacă v-a plăcut Independence Day sau sunteți fani Transformers, dacă vă place Rihanna, atunci aveți suficiente motive să vă uitați la film.
Filmul este o combinație de  acțiune, comedie , SF, suspans, romantism.

Nu este unul din filmele care să te provoace la întrebări existențialiste, dar este destul de bun și relaxant, un film usor, numai bun de văzut în weekend. 
Dacă însă doriți să vedeți un film care să nu vă lase indiferenți, care să vă facă să meditați la destin, la liberul arbitru, la libertatea umană, atunci vă recomand Gardienii destinului, un film interesant cu Matt Damon.

Vă las pe voi să le vedeți și să vă împărtășiți părerile.
Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.