joi, 23 iulie 2009

Gradina zoologica din Debrecen, Ungaria.

Wekendul trecut am fost plecati pentru 5 zile in Ungaria. Prima oprire a fost la Gradina Zoologica din Debrecen. O gradina absolut superba, numai ca in oras nici un indicator nu arata care e drumul cel bun. Dar dupa vreo 40 de minute de plimbare pe strazile orasului am gasit si noi ceea ce cautam.


Aici era un domn si o doamna hipopotam, doamna nu se vede din cauza gabaritului domnului.



Noi tocmai eram sub influenta cartii Alice in tara minunilor si pasarile ne-au incantat.
'
Aici girafele luau pranzul.


Si un pinguin jucaus va trimite salutari.

5 comentarii:

  1. Scuze da nu m-ai convins!povestea continua????

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Arabela era sperita de lupul ce rau (o kakos likos) la Zoo. Dar acum stie ca sta doar in cusca acolo:)
    Va cam plimbati. Bravo voua indragostitilor :*

    RăspundețiȘtergere
  3. haha!ce mai combinatzie de paun cu curcan!inca n-am vazut asemenea pasare misterioasa:-))

    RăspundețiȘtergere
  4. era o pasare ciudata. cornul ala din cap parca era de dinozaur. nu mai stiu cum se numeste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult blogul tau, ingerasul tau de fetita, .... , vreau sa-ti dedic tie pictura unei mame, pe care am scris-o chiar eu, pt ca ai un ingeras de fetita:

    Copil Sfant si Divin, mamica ta te-a pictat cu toate culorile ei de iubire ce le-a asternut pe panza alba a sufletului ei, si uite ce minunat ai iesit

    Da, te-a pictat cu cele mai fine pensule ale dorintei, cu grija si contemplare ti-a conturat cele mai rotunde si delicate contururi ale chipului tau....te-a creat un inger din lumina sufletului ei.... ...apoi un sarut sfant al ei te-a facut viu...

    Am scris asta pentru ca am vrut sa cred ca asa s-a savarsit minunea dorintei unei mame....

    vreau sa dedic ingerasului tau siteblogul meu cu ingerasi:
    http://ciprianlive.wordpress.com

    mii de pupici de la mine ingerasului tau....

    am scris mai multe...ma gasesti pe yahoo messenger : ciprian9_live

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.