luni, 29 martie 2010

din nou acasă

...de la spital, evident.
A fost o săptămână destul de grea, pe care am petrecut-o în spital.
Întâi în cel de adulţi, de fapt în maternitate mai precis, eu cu bolile mele. Nu chiar boli, doar cu o tensiune de toată frumuseţea şi cu edeme. Edeme e un cuvânt finuţ pentru a spune că am picioarele ca două butoiaşe (alt cuvânt dulceag). Soţul meu spune că şi-a luat amantă, pentru că se trezeşte în fiecare dimineaţă lângă altă femeie. Una tot mai unflăţică din păcate. Dimineaţa mă unflu foarte tare la faţă, seara la picioare. Acum tensiunea e stabilizată, oarecum, la câte pastile înghit ar fi şi cazul. Îşi mai face ea de cap din când în când dar o ţinem sub control. O vom scoate noi la capăt. De acu nu mai e mult...
Apoi în cel de copiii. Pe fondul unei otite achiziţionate de la grădiniţă, am găsit la urgenţe o doctoriţă mai mult decât conştiincioasă care ne-a pus un diagnostic care ne-a dat peste cap. Deocamdată nu sunt pregătită să vorbesc despre el, mai ales că nu ne-a fost reconfirmat. Am făcut o mulţime de analize şi aşteptăm rezultatul peste mai multe zile. Deocamdată suntem acasă că nu avem nimic acut care să necesite internarea. Nu putem decât să ne rugăm să fie bine şi să se fi înşelat doamna aceea.
Până una alta, vă dorim tuturor sănătate să puteţi să vă pregătiţi cum se cuvine pentru Sfintele Sărbători!

6 comentarii:

  1. Multă sănătate! Și eu am avut edeme în ultimele 2-3 luni, doar că n-am ajuns la spital (nu am avut tensiunea mare). Să vă ocrotească Maica Domnului pe toți!
    Iar cu Paula nu te îngrijora încă, se poate să fie o exagerare diagnosticul și Anna a făcut de câteva ori otită și ne temeam de complicații, dar mulțumesc lui Dumnezeu e bine și nu avem probleme.
    Vă dorim sănătate și naștere ușoară!

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf...mare, mare atentie cu tensiunea crescuta in sarcina! Sper ca ai un medic bun si atent, care iti cunoaste istoricul! Cand vine bebe?
    Si Paulei multa sanatate! Copiii sunt mult mai puternici decat credem noi! O sa vezi ca va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiti puternici si veti trece peste orice!

    Eu deja nu ma mai agit, dupa cate am auzit/trecut cu doctorii. Se stie ca doctorii se grabesc sa puna un diagnostic si se gandesc intai la complicatii. Eu as fi fost bolnava de cardiopatie ischemica cronica si ceva cronic la pancreas.

    Mergeti la mai multi doctori, dar nu puneti raul inainte, pentru ca tie nu iti face bine deloc.

    Sanatate va doresc, iar tie sarcina usoara!

    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate va dorim si noi si daca doriti, va invitam sa paticipati si la concursul nostru, in care puteti castiga 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor, unde va puteti recrea dupa perioada de convalescenta. Mai multe detalii gasiti aici: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam care e cauza lipsei tale online. Scumpa de tine, prin cate trebuie sa treci ca sa o vezi pe Sebastiana. Mai e putin si vor trece toate. Sanatate maxima iti dorim si tie si Paulei si sfinte sarbatori de Pasti imbelsugate si linsitite.
    Pupcici

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.