vineri, 22 noiembrie 2013

In asteptarea lui Mos Nicolae

           Am auzit, citind povestile Lizei, că Moş Nicolae ar fi cam bolnăvior, dragul de el, şi are nevoie urgentă de poveşti pentru a se pune pe picioare. Cum acest anunţ i l-am citit dis-de-dimineaţă fetiţei mele mai mari, nu a avut timp să compună o poveste, ci doar să încropească o poezie, menită a-i aduce zâmbetul pe buze Moşului. Poezia o puteţi găsi la Claudia, ajutorul de nădejde al Moşului, care ne-a făcut o mare bucurie publicând-o.
          Aici am pregătit un pat pentru Moşul să se odihnească sau pentru voi, dacă sunteţi doritori de odihnă.

        Weekend plăcut!

4 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.