marți, 1 aprilie 2014

Coşuleţe de Paşte şi alte crafturi de sezon

         Pentru că se apropie Sărbătoarea Paştelui cu paşi de uriaş şi pentru că tot visăm toată ziua la ouă roşii, cruciuliţe, iepuraşi şi mieluţi, vreau să vă arăt ultimele creaţii făcute de fete, că tot meşteresc ele toată ziua câte ceva.
        Iar aceste coşuleţe făcute la biserică şi care stau cuminţi în aşteptarea ouălelor cu care vor fi umplute, le înscriem la claca Iepuraşul vesel găzduită, deja pentru al doilea an consecutiv, de Beatrice
 
         Aceasta e o găinuţă făcută de Paula şi fixată pe televizor de către creatoare. Ea singură a găsit modelul, l-a decupat şi a lipit apoi fiecare ou în parte.
          Iar în final un tort omletă cu un decor de sezon pentru mesele noastre vesele.

     O săptămână cu bucurii să aveţi!

4 comentarii:

  1. Ce mult imi placea/place sa mesteresc, insa cand eram copil altfel vedeam si ma bucuram pentru fiecare lucru facut de mine si sora mea :)
    Ma bucur sa stiu ca fetitele tale fac asta cu drag!
    Va pup xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase;ar trebui sa mai mesterim si noi...am cam uitat, de cand au crescut copilasii!Sa le umpleti cu ousoare rosii si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vesele sunt toate! Tortul omletă îi chiar apetisant :) La cât mai multe creaţii! Zile faine să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, ai farfurii ca ale mele :)
    Foarte talentate si indemanatice fetele tale!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.