duminică, 9 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/ora): 9 noiembrie 2014
Afara: e soare si foarte frumos. Atat de frumos ca toti trasnitii ies la plimbare, iar unul dintre ei tocmai mi-a lipit o guma pe geam. Am constatat chiar acum cand am deschis fereasta sa-mi intre in casa aerul caldut al toamnei.
Ma gandesc: la cat de multe lucruri de e dat sa ducem.
Din locurile de unde invatam: de la oamenii pe care viata ni-i tine mereu aproape.
Sunt recunoscătoare pentru: puterea de a accepta fiecare lucru asa cum vine.
Din bucătărie:  prajitura cu mere si bezea si cozonac pufos.   
Citesc: mai mult ca inainte.
Ceea ce astept (sper): sa  fie ziua de luni usoara si sa primesc curand un pachet.
Ce mai mesteresc: nimic. Doar ordine printre lucruri, deocamdata.
Ascult: violoncelul nostru.
În casa:  suntem toti impreuna.
Azi: am ras mult de toate cate zice mezina. E tot mai isteata si mai spontana. Radem tot mai mult cu ea si povestim tot mai multe lucruri impreuna. Sambata de dinainte de vacanta asta scruta, m-a surprins spunandu-mi ca vrea sa mergem numai noi doua undeva, sa avem doar noi un moment al nostru. Creste puiul meu!
Saptamana care a trecut:  a fost foarte interesanta si plina de neprevazut.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: au fost toate date peste cap.
Saptamana viitoare: astept sa fie mai buna decat precedenta :)

Zi minunata sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.