marți, 5 iulie 2016

cand pleci... cand vii...

Când pleci, să te-nsoţească piaza bună,
Ca un inel sticlind în dreapta ta,
Nu şovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista.
Purcede drept şi biruie-n furtună.

Când vii, păşeşte slobod, râzi şi cântă.
Necazul tău îl uită-ntreg pe prag.
Căci neamul trebuie să-ţi fie drag
Şi casa ta să-ţi fie zilnic sfântă.

                            (Tudor Arghezi, Inscripţie pe o uşă)

  Vă aştept cu drag în noua mea casuţă virtuală, pe blogul cu acelaşi nume, dar găzduit de alt domeniu.
 Vară frumoasă!

5 comentarii:

  1. Buna ziua.
    Un frate iubit, Livius Ban, care a mai scris cateva carti crestine, mi-a incredintat o culegere de meditatii, cu rugamintea de a le publica intr-un volum. Meditatiile sunt culese de pe Internet.
    Fratele, la cei 70 de ani ai lui :), nestiind sa foloseasca computerul, le-a scris de mana si mi-a inmanat manuscrisul, cu cateva sute de pagini, scrise cu multa rabdare.
    Doresc sa va cer incuviintarea sa publicam meditatiile preluate de pe siteul dv.
    In cazul in care sunteti de acord, va voi trimite un mail cu titlurile acestor meditatii.
    Vom mentiona sursa acestora, dar avem nevoie sa ne ajutati cu acceptul dv.
    Totodata, va rugam sa ne dati o adresa postala unda va vom trimite doua exemplare din carte, sa va bucurati impreuna cu noi de acest demers prin care se incearca atingerea cat mai multor suflete cu Evanghelia.

    Va multumesc,
    Raul Kling
    raul@proiectultyndale.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    V-as ruga sa raspundeti mesajului de mai sus. Multumesc.

    Raul

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.