luni, 1 februarie 2010

un joc despre mine

De la Ana am primit o leapșă nouă, cu întrebări despre mine. nu știu ce aș putea să spun despre mine nou, mi se pare uneori că sunt ca o carte deschisă, dar mă conformez.
Să sperăm că mă descurc.
1. Principala mea trăsătură: sunt frumoasă (glumesc!!!), revenind: empatia și înțelegerea.
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: și am întâlnit-o deja: e potrivit pentru mine.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceră și plină de viață.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: loialitatea și faptul că știu să își facă timp în viața asta aglomerată pentru a menține vie flacăra prieteniei;
5. Principalul meu defect: naivitatea.
6. Îndeletnicirea mea preferată: momentan sunt mamă cu normă întreagă, dar îmi place mult să citesc și să scriu.
7. Fericirea pe care mi-o visez: sănătate și viață lungă familiei mele.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: prefer să nu mă gândesc la asta, am trăit suficiente nenorociri adevărate în viața mea.
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: intr-o casa cu livadă.
10. Culoarea mea preferată: vișiniul, iar pentru ochi: albastru.
11. Floarea care-mi place: bujorii, iasomia, lăcrămioarele, trandafirii, orhideele.
12. Pasărea mea preferată: porumbelul, turturica.
13. Prozatorii mei preferaţi: Dostoievski, Tolstoi, Tolkien, Eco.
14. Poeţii mei preferaţi: Nichita Stănescu, Minulescu, Leonida Lari;
15. Eroii mei preferaţi din literatură: oamenii care luptă pentru ceva ;
16. Eroinele mele preferate din literatură: femeile curajoase, feminine, care nu se tem să iubească;
17. Compozitorii mei preferaţi: Rahmaninov , Bethoven, Strauss ;
18. Pictorii mei preferaţi:Grigorescu, Baba;
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: oamenii care nu se tem să fie buni și să-i ajute pe ceilalți;
20. Ce urăsc cel mai mult: îmi place să cred că sufletul meu nu cunoaște ura, dar nu-mi plac oamenii fără cuvânt, fără verticalitate, care se schimbă precum vântul.
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: vointa și un plus de grație feminină.
22. Cum aş vrea să mor: Bătrână și împăcată sufletește.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele facute fara rea intentie;
24. Deviza mea: „nu vreau să fiu comun, asta e spaima sufletului și a spiritului meu!” (Eliade)
Dau mai departe leapșa tuturor celor care vor să desconspire părticele din sufletul lor.

2 comentarii:

  1. Tot o inteligenta si sensibila ai ramas. Imi place in special deviza ta. Iti doresc numai bine.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.