vineri, 22 octombrie 2010

O familie chibzuită

Suntem o familie chibzuită, în care lecţia economisirii se învaţă încă de când suntem mici. De fapt suntem o familie pe jumătate econoamă, aflată în plină educare a jumătăţii risipitoare. În jumătatea din urmă mă autoinclud, aşa că atunci când nu mi-am dovedit loialitatea faţă de strângătorii familiei am fost sancţionată prompt.
"Nu pune atât de mult, trebuie să econisim".
"Ce să facem?" Şi apoi, după 20 de secunde în care am procesat informaţia: "Ce ai spus? Să economisim?"
"Da. Tata a spus să econimisim!"
Ce să mai fac, m-am conformat dorinţei prunceşti, doar nu pot să o contrazic tocmai acum, în vreme de criză.

4 comentarii:

  1. Dragut.
    La mine e invers.. eu le fac morala cu economisitul..:)
    Pup

    Carolina

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, bravo!
    Eu am devenit econoama fortata de imprejurari :-), dar sper ca in timp sa reusesc sa o invat pe micuta mea cum e cu valoarea banilor.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana,felicitari pentru o asa familie chibzuita!Cred ca ar trebui sa iau lectii de la voi,la teorie sunt buna,dar practica ma omoara.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat si eu ca de cele mai multe ori nu mai aveam nevoie de cele cumparate...
    Asa ca "econisim" in gasca!!!
    hihihi

    E buna si criza la ceva: deschide ochii. :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.