joi, 7 octombrie 2010

Grupa zoo de la grădi






Am văzut la Mariana un post în care spunea ca fetiţa ei este în grupa "elefănţeilor". Suna aşa de draguţ.
Îmi place că la grădiniţă educatoarele se întrec în imaginaţie, în a da nume tot mai fascinante grupelor de copii.
La Paula la grădiniţă există grupa fluturaşilor, a aricilor, albinutelor şi, în general, a multor insecte.
Ştiu că şi pentru elevii de clasa I se practica să denumeşti clasa cu nume de bobocei, puiuţi şi alte animăluţe mici, pentru a nu se rătăci prin şcoală micii învăţăcei, mai ales dacă erau multe clase pe nivel.
Paula acum e în grupa mare a mămăruţelor, dar când a fost în grupa mică era ursuleţ polar. Grupa mică a ursuleţilor polari. Sună fain, nu?
Imaginile astea care v-au delectat sunt nişte fotografii superbe realizate de Anne Geddes.

8 comentarii:

  1. Imi place si mie jocul acesta al grupelor, la noi la gradi nu se practica, dar e funny pt ei. Pozele imi plac, si chiar si papusile, nu stiu daca stii, exista o colectie de astfel de papusi, ffff frumoase, Maria mea are una, se gasesc in magazine

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stim de papusi, e o intreaga industrie,
    avem si noi un bebelus in costum de iepuras.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aiii, ce draguttttt!!! Clasa mamarutelor.:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Copiii mei de la gradi sunt ursuleti si fiecare are un ursulet reprezentant.Sunt foarte incantati de idee.Grupa mamarutelor suna foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti o dulce...imi plac denumirile claselor si de la voi...la noi la gradi sunt asa: girafe si elefanti-grupa mare(2-3 ani)delfini si veverite -grupa mijlocie(1-2 ani) si clasa ursuletilor(care e una)-grupa mica(0-1 an)

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am mai auzit ca gupele de la gradi sa fie denumite..de daca nu am copii...eu cand eram la gradi erau grupa mica, mijlocie si grupa mare :(...fotografiile chiar sunt superbe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Loredana foarte interesant ca le-au pus nume grupelor nici eu nu am auzit sa se numeasca grupele asa frumos.Aici grupele sunt La trei ani la patru si in grupa de cinci ani.Tare frumos!O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. la noi grupele poarta nume foarte dragute. grupa de pe acelasi palier cu fetita mea este numita grupa spiridusilor. mie imi plac mult aceste numiri.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.