luni, 19 decembrie 2011

Saptamana filmelor magice

Ca in fiecare an, saptamana care preceda Craciunul, dar si cea dintre Craciun si Revelion, abunda de filme care surprind magia Craciunului.
Nu mi-am propus sa ma opresc la toate filemele exceptionale care vor rula zilele astea, ci doar la cele de animatie, care vor aduce zambete si multa bucurie in inima copilasilor nostri si chiar a noastra.
Asadar, saptamana buna de luni se cunoaste...
Astazi, 19 decembrie la 20.30 la PrimaTV, Expresul Polar, un film de neratat.
Vineri, la 20.20 la Antena 1, Bambi.
Vineri, ora 20.00 la ProCinema, Mumble, cel mai tare dansator.
Sambata, la 9.15 la NationalTv, Craciunul papusilor Muppets.
Sambata, ora 20.30 la PrimaTV, Ratatouille.
Duminica, ora 11.15 la NationalTv, Igor.
Duminica, ora 9.00 la Antena 1, reluare Bambi.
Duminica, ora 13.15 la ProTv, Madagascar2.
Evident, Minimaxul are si el in grila de programe o multime de filmulete dedicate Craciunului.
Sa aveti vizionare placuta!

3 comentarii:

  1. Craciunul papusilor Muppets. ASTA MI-A ATRAS ATENTIA, E FAIN?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wish, si noi l-am revazut cu drag.

    Lavi, e frumos daca iti plac papusile Muppets. E un pic trist la un moment dat, dar recupereaza pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.