joi, 19 decembrie 2013

Sunt un inger...

         Săptămâna aceasta am fost un îngeraş, adică am avut grija de cineva. În cazul meu, a fost vorba despre o colegă. 
          La sfârşitul săptămânii trecute, fiecare dintre colegii care au vrut, au tras la sorţi o persoană pe care a trebuit să o ocrotească toată săptămâna, să o facă să se simtă bine, să aibă grijă de ea. Eu am avut în grijă o colegă de matematică.
         Bineînţeles, am avut şi eu ingeraşul meu. Toată săptămâna m-a răsfăţat cu dulciuri.  Oricât am vrut, nu am reuşit să îl prind asupra faptului, deci nu am nici cea mai vagă idee cine ar putea fi.
         În seara asta, cum altfel decât la o petrecere, ne deconspirăm şi trebuie să facem un cadou persoanei căreia îi suntem protector. Evident, m-am gândit că nu ar fi rău să îi iau ceva drăguţ şi celui/celei care m-a îndulcit toată săptămâna.
        Mie personal mi-a plăcut teribil toată povestea asta cu îngerul. Dacă ar fi după mine , aş duce-o măcar până în martie...
        Acum să fim sinceri, cui nu i-ar plăcea să aibă pe cineva care să aibă grijă de el? Voi aţi simţit vreo binefacere deosebită săptămâna asta? Aţi fost îngerasul din umbră al cuiva?


12 comentarii:

  1. Ce idee minunta, asta cu ingerasul! Am sa incerc sa o aplic si eu pentru cineva drag .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee fantastica! Mi se pare foarte dragut si distractiv.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos!
    Noi, pentru că suntem micuți, a trebuit tot prin tragere la sorți un copil căruia să îi luăm un cadou. Colegei care mi-a căzut i-am luat o cană care mi-o doream eu. Și am primit de la un băiat o ciocolată maaaare și niște moș crăciuni de ciocolată. Și mi-a mai dat unul, dar din proprie ințiativă, o ciocolată, un spray, un săpun lichid și unul solid (din Anglia mi se pare, verzi toate).

    RăspundețiȘtergere
  4. Catrinel, sa stii ca a fost mai mult decat distractiv.

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, ma bucur pt tine ca ai fost rasfata!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) o idee minunata, poate la anul le propun si eu colegelor de birou.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stii, Anca, ca aduce extraordinar de multa bucurie si veselie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunata ideea!

    Noi la serviciu organizam de 7 ani Secret Santa! Tragem la sorti pe cineva si cumparam un cadou in limita bugetului stabilit de comun acord. E un moment asteptat cu drag de toti!

    Am fost surprinsa sa constat ca si in Filipine se organizeza Secret Santa. Singura diferenta e ca tragem la sorti in fiecare saptamina! :))) M-am umplut de cadouri!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce chestie faina! Cred ca a fost tare interesant, mai ales ca nu ai stiut cine ti-a fost ingeras... Imi place mult ideea, cred ca ne face mai buni si mai atenti la cei din jur. Foarte frumos...!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amedeya, ar fi minunat sa ai un secret santa sau un secret angel in fiecare saptamana... imi si imaginez .

    RăspundețiȘtergere
  11. Marilena, a fost si interesant si placut. As repeta oricand experienta.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.