vineri, 10 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astăzi... 10 ianuarie, la prânz.


Afară ... Nu e foarte rece, dar e ceaţă.
Mă gândesc...că atunci "când dai, la început dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce eşti." Pr. Arsenie Boca
Locurile de unde învăţăm ... din mii de locuri...
Sunt recunoscătoare pentru... dragostea pe care o simt în fiecare zi în jurul meu...
Cu ce sunt îmbrăcată ... pantaloni şi o bluză.
Citesc... nişte povestiri istorice.

Ceea ce aştept ... un an bun. 
Ce mai meşteresc ... nu prea multe.
În casă... e doar fetiţa cea mare, care citeşte şi ea nişte povestiri.
Din bucătărie...nu miroase a nimic încă, că de acum mă duc să mă apuc de gătit.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... din perioada asta, e să privesc luminiţele bradului. Nu mă mai satur de "activitatea" asta şi încă nu am desfăcut bradul. Probabil astăzi sau mâine îl vom strânge.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

Idee preluată de la Corcodusa
Mai participă la acest proiect:
O săptămână uşoară şi frumoasă să aveţi!

2 comentarii:

  1. La Multi ani frumosi, sanatosi si cu multe zambete!!!

    oo da si mie imi plac luminitele de pe brad :)

    Pupici voua copii frumosi xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Pupici si tie, fata frumoasa si vesela! Un an bun si prosper sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.