miercuri, 13 august 2014

O saptamana de filme

Saptamana aceasta m-am delectat, asa cum cade bine in orice vacanta care se respecta, cu o multime de filme, unele vazute cu fetele, altele nu.
Primul din serie a fost Hobitul, care, desi e destul e intunecat, a fost savurat de catre fete, spre surprinderea mea. Mie oricum mi-ar fi placut, ca doar vazusem intreaga serie din Stapanul Inelelor, de nici nu mai stiu cate ori.
Hobitul, prima parte:The Hobbit An Unexpected Journey

si partea a doua

The Desolation of Smaug


 iar partea a treia va iesi abia la iarna, dar noi o asteptam cu nerabdare
The Hobbit: The Battle of the Five Armies - Official Trailer (2014)

Unul mult mai luminos, desi cu scene tot uratele si violente, a fost o revedere a filmului Ice Age 4: Deriva continentelor.
 Un film la care m-am umflat de plans a fost P.S.: I Love You, despre un barbat care stie ca va muri, pentru ca sufera de o boala pe creier, si care-i pregateste sotiei sale cateva scrisori care o vor ajuta sa-si revina dupa moartea sa.

 Ducesa, un film dulce-acrisor, daca vreti, acrisoara fiind povestea, iar indulcirea venind din jocul actorilor si frumusetea lor

Si Love Actually, un film cu foarte multi actori britanici mari, cam prea multi si inghesuiti doar ca sa apara in film, parerea mea, despre care abia pe la miljoc mi-am dat seama  ca l-am mai vazut, candva, demult, probabil la vremea lui, atunci cand  a aparut.

Voi ce filme ati mai vazut in vacanta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.