marți, 22 septembrie 2015

Asa mama, asa fiu

           Sa nu spuneti ca sunt exclusivista, m-am gandit sa va arata cateva imagini care mi-au placut tare mult. E ceva ce nu vedeti  chiar toata ziua aici la mine, nu de alta, dar eu nu am baietei. Eu de felul meu sunt adepta unui stil mult mai feminin, ca deh, eu am doar fete, dar trebuie sa recunosc ca nici moda asta a mamelor imbracate ca si fiii lor nu e asa de rea, ba dimpotriva, e chiar simpatica, mai ales ca pe baietei mi-i inchipui mereu pasionati de fotbal, de tenis sau de biciclete, si in nciun caz nu de moda.
 
 
 


4 comentarii:

  1. Da, da, chiar simpatica moda! Ia sa vad pe care as alege-o? Parca pe a treia, cu greu...Nici prima nu-mi displace, iar a doua ar merge...in prima zi de gradi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca merge si cand sunt copii la gradi, dar si cand sunt mai marisori.

      Ștergere
  2. ce idee tare! Sa ma uit in dulapurile noastre sa vad ce avem la fel. :D

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.