vineri, 18 septembrie 2015

Si totusi, vine toamna

Şi totuşi, vine toamna
Şi tu o ştii  şi  o îngâni...



Cojoacele n-au coborât din poduri
Iubirile n-au coborât din vis,
Se coc gutui in foarte multe moduri
A le muşca e încă interzis.


Versurile astea sunt splendide, pur şi simplu. Sunt perfecte. Îmi amintesc, o dată în plus, de ce m-am îndrăgostit de poezia lui Păunescu, încă de când eram în clasa a IV-a. Ştiu şi acum prima poezie pe care am învăţaţ-o şi care mi-a mers la inima. Se numeşte Pământului şi vai cât suflet am mai pus recitând-o.
Şi totuşi, vine toamna... Simţiţi? 

2 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.