luni, 29 februarie 2016

O zi in plus

Anul acesta am castigat o zi plus. Cea de astăzi. A fost o zi de iarnă, dar cu atmosferă primăvăratică.
Mă bucur că a trecut iarna, că suntem în pragul primăverii, deşi parcă mult prea repede a trecut.
 ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻
În grădină avem ghiocei. Avem o familie de ghiocei, ca să mă exprim ca şi Georgia. Avem părinţi ghiocei şi două fetiţe ghiocei.
༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻༺❀༻༺❀༻
Dacă tot am amintit de Georgia, azi am primit o veste bună referitoare la ea.  Miercurea trecută a susţinut proba de aptitudini de la liceu, pentru a ne putea înscrie la şcoala pe care o dorim. Astăzi au venit rezultatele şi e pe lista copiilor admişi. Uraaaaaaaaaaaa! Drept premiu a primit în dar o tamburină. Aş vrea să mai scriu ura, dar urechile îmi zic să nu mă grăbesc deocamdată :)
༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻༺❀༻༺❀༻ ༺❀༻༺❀༻༺❀༻༺❀༻
 Si tot pe lista veştilor bune, dacă sunteţi fanii lui Intors pe dos, aflaţi că a câştigat Oscarul pentru cel mai bun film de animaţie.
O primăvară minunată!

4 comentarii:

  1. Felicitari Georgia ...si tie mamicut !! ...Sa fie asa cum va doriti ! ...E frumos acel rand cu floricele ! ...Va pup si va doresc un 1 Martie plin de iubire si frumos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa aveti o primavara plina de bucurii!!! Se pare ca a inceput deja!!! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da, a inceput! Multumim de urari! Primavara frumoasa si tie!

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.