miercuri, 2 decembrie 2020

La poartă la Ștefan Vodă

La poartă la Stefan-Vodă, Lerului, Domnului,

Boierii s-au strâns la vorbă...


Poarta asta minunată deschide calea spre o lume cu totul aparte. O lume plină de culoare și de multiple binecuvântări. Binecuvântări pe care le simțim pe loc și altele pe care le simțim după o anumită perioadă, binecuvântări la care nădăjduim și binecuvântări despre care nici măcar nu suntem conștienți. 

Poarta asta minunată, care poartă pe ea însemnele unei lumi trecute,  e poarta Voronețului. 

Noi i-am trecut pragul de multe, multe ori. De fiecare dată  ne-am lăsat cuprinși de vraja lumii pe care o ferește de privirea indiscretă și o ține ascunsă. O lume la care râvnim. 

Nu am scris de tare, tare mult pe acest blog și mă bucur din inimă că am revenit cu o asemenea imagine, cu un asemenea simbol. Parțial nu am scris din lipsă de timp, parțial pentru că scris pe blogul nou, deși nici acolo nu exagerez scriind. Cred că pănă la urmă tot timpul e cel care mă prigonește. 

Să ne fie timpul prieten!

3 comentarii:

  1. Felicitari, mi a fost dor de postarile tale! Lucian

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.