vineri, 3 septembrie 2010

O discuţie despre copii

Am avut cu Paula o discuţie între fete,aşa ca mai toate discuţiile noastre serioase.
Nu-i aşa că nu există familie fără copii?
Ba există.
Ba nu. Fiecare familie are unu, doi, trei
(şi a început să numere până la paisprezece) copii.
Există şi familii fără copii, chiar dacă tu nu le cunoşti. Şi noi, înainte să te avem pe tine, am fost o familie fără copii.
Dar acum mă aveţi pe mine şi pe Georgia.
Aşa este.
Acum nu mai sunteţi fără copii. Acum suntem o familie fericită.
Da, iubita mea, aşa e.
Mami, eu cred că familiile fără copii sunt foarte triste.

Eu nu cred la fel ca ea. Eu ştiu că familiile fără copii nu sunt triste, dar mai ştiu şi că, încă, nu au descoperit adevărata bucurie. Nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.