duminică, 1 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

                                             ♥ Pentru astăzi...
                                       1 iunie 2014, duminică, ziua copilului.
♥  Afară...
este frig şi destul de întunecat.
Mă gândesc ...
că luna mai s-a sfârşit la fel cum a început, cu ploi, numai că mult mai rece decât la început. Nici iunie nu începe mai bine, deocamdată, dar noi ne bucurăm că vremea asta a scos la plimbare foarte mulţi melci, spre bucuria mezinei.
Sunt recunoscătoare...
pentru bucuria fiecărei zile, iar săptămâna aceasta zilele au adus destule bucurii. Paula a avut primul ei examen la violoncel şi s-a descurcat foarte bine, iar mâine are evaluarea naţională, dar avem încredere că bine va fi.
In bucătarie...
mai mult bunica e stăpână decât eu, aşa că avem destule bunătăţi.
Intenţionez să ...
mai fac o porţie de suc de soc. Am făcut o dată şi ne-a plăcut atât de mult că nu cred că va vedea nici vara bine, darămite să mai prindă iarna.
Citesc...
  câteva cărţi de formare personală.
Astăzi...
 nu am făcut nimic special. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că fetele au pregătit ele felicitări făcute de mânuţa lor pentru toţi membrii familiei şi nu au aşteptat să primească cadouri. Oricum, cea mică nu pricepe ce e cu atâtea zile, că doar ziua ei a fost, aşa că nici noi nu am insistat, mai ales că a fost şi Paştele şi ziua amândurora şi au tot fost răsfăţate cu cadouri. Astăzi ne-am jucat foarte multe jocuri împreună şi ne-am uitat la două filme.
Abia aştept să...
treacă timpul şi să îmi scoată firele şi apoi tubul de dren, să mă pot mişca şi eu în voie.
Unul din lucrurile mele nepreferate ...
este să fac sport, dar nu am încotro, trebuie să fac mişcare în fiecare zi. Sunt cam ca fata din fotografie, numai că nu desenez note muzicale pe perete, ci trebuie să urc cu mâna cât mai sus posibil. Iar eu în loc să ridic doar mâna, ridic şi piciorul, numai că invers ca în poză, ridic piciorul din aceeaşi parte cu mâna.
Prin casă...
...e linişte. Deja fetele dorm, iar soţul citeşte. În ultima vreme citeşte mai mult decât mine.
Ascult...
liniştea şi respiraţia copiilor.
O imagine pe care vreau să o împărtăşesc...
Mai participă la acest proiect:
şi Niko
O săptămână cât mai frumoasă să aveţi!

2 comentarii:

  1. Sportul este si nepreferatul meu, dar ca si tine si pe mine ma chinuie talentul, doar ca eu alerg. Sau, cel putin, incerc. :)
    Ema B.

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana draga mea nici eu nu cred in cadouri, baloane si creta de colorat sunt suficiente:). Sa faci gimnastica, sa te protejezi si sa rasara soarele, la noi azi deja e soare si frumos:*. Felicitari Paula, abia astept concertul tau in Iasi:*

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.