sâmbătă, 21 martie 2015

Jurnalul unei femei simple


Pentru astăzi (data/ora)... sâmbătă, 21 martie 2015.
Afară ... a fost o zi superbă! Se vede ca a inceput, astrologic vorbind primavara... Astazi la noi a fost o zi insorita.
Mă gândesc ... ca imediat vine Pastele si eu nici nu m-am apucat de dereticat casa.
Din locurile de unde invatam ... din modestie, din simplitate, din tradiţie.
Sunt recunoscătoare pentru că...  am apucat sa ne spovedim cu totii.
Din bucătărie...  bucate de post.
Cu ce sunt îmbracată...  pijamale comode.
Citesc... Lois Lowry, Numără stelele. O poveste din Copenhaga. O carte care are ca eroina o fetita daneza de zece ani care in timpul celui de-al doilea razboi mondial  isi salveaza impreuna cu familia prietena cea mai buna, o fetita evreica. O carte pe care o recomand din toata inima pentru toti copiii care vor sa afle mai multe despre adevarata bunatate si adevaratul curaj.
Ceea ce astept (sper) ... să am o săptămână uşoară.
Ce mai meşteresc... tot felul de lucrusoare.
Ascult... cum cea mare îi citeşte o poveste surioarei ei mai mici.
În casa... e un moment de tihnă şi odihnă, fetele se pregatesc de culcare.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... e sa vorbesc cu oamenii.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... am avut o aniversare la care am fost, o aniversare importanta de la care am lipsit ( La multi ani, Mama!!!) si mi-am petrecut ziua de sambata supraveghind 6 ore la olimpiada de info. Habar nu aveam ca la informatica copiii lucreaza 6 ore, credeam ca tot vreo 3 ca si la romana.
Aici este o imagine (luată de pe net) pe care am gândit să o împărtășesc:
Mi-a placut ideea de a recicla in mod sportiv. Voi ce parere aveti?

iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                                                  Un weekend frumos să aveţi şi...
                                                           O primavara fericita!

10 comentarii:

  1. La multi multi ani sanatosi mamicutei ! Sa-ti traiasca 1000 de ani !... Interesanta abordare pt tineri ,mai ales pt baieti ,care fac din orice o provocare ! Frumoasa atmosfera la tine acasa , mai ales cea creata de buburuzele inimoase ! Sa-ti dea Domnul o duminica placuta si o saptamana viitoare , usoara si plina de bucurie ! Te imbratisez suflete !

    RăspundețiȘtergere
  2. Unul dintre lucrurile mele preferate este să citesc Jurnalele altora...:)
    O primăvară minunată, Loredana, cu bucurie şi nădejde multă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu cititul jurnalelor altora e si partea mea preferata.

      Ștergere
  3. Acum multi ani am stat o luna in Cluj si am deschis un magazin Vodafone si stiu ca era foarte curat si oamenii toti aruncau la cos gunoaiele, tin minte ca un baietel a mers multisor pana a gasit un cos si a aruncat ambalajul de la inghetata. Ce fain ca v-ati spovedit! Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa carte citesti. Sa aveti si voi o primavara frumoasa! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani pentru mama si să vă trăiască ani mulţi si uşori!
    Ce frumos cum citesc ele amandouă, cred ca este o bucurie mare sa le auzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urare!
      da, e o mare bucurie si o oarecare usurare pentru mine :)

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.