joi, 6 ianuarie 2022

Urare

         Dragii mei, mie nu imi plac în mod deosebit rezoluțiile de început de an (că nu sunt organizată și nu mă pot ține de ele, nu de altceva), dar pentru toți oamenii buni  care veți trece pragul acestui locșor virtual acum la început de an și nu numai, am  o urare: 
                  Celor care vă doriți sănătate, vă doresc din toată inima să o dobândiți căt de curand și să nu cunoașteți, măcar pentru o vreme îndelungată, ce este durerea.
                   Celor care vă doriți liniște, vă doresc să o aflati.
                  Celor care vă doriți iubire, vă doresc sa fiți iubiti si să iubiți din toată inima.
                  Celor care vă doriți noroc, să il aveți cu carul.
                  Celor care vă doriți bani, vă urez să îi aveti, să îi folosiți cum trebuie  și să dați și la alții.
                  Celor care vă doriți copii, vă doresc să aveti o barză prietenoasă si generoasă.
                  Celor care vă doriți să învățati lucruri noi, vă doresc să întâlniți învățători răbdători și întelepti.
                  Celor care vă doriți mult prea multe lucruri, vă doresc sa aveti un destin cumpătat care să facă el alegerile potrivite pentru voi.
                 Celor care incă nu stiti ce vă doriți, vă doresc să vă bucurati de tot ce e frumos în toate clipele anului ce ne bate laușă. 
                            

Mai multe gânduri de-ale mele din această perioadă găsiți   aici, pe blogul nou, dar  și   aici  sau  aici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.