duminică, 12 decembrie 2010

Un cantec de Craciun

5 comentarii:

  1. Multumim pentru cantecel.Pupici.
    off topic:ti-am lasat raspuns cu postarea acolo unde ma intrebai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut, nu stiam melodia.
    So, let's wake up the happiness! :-)
    Pupici pentru toate fetele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede treaba ca prima fetita n-a reusit sa semene destul de bine cu sotul tau, asa ca ai incercat si a doua oara...cu succes. Sa fiti sanatosi cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt frumoase robertelele mele, asa-i?

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.