luni, 11 iunie 2012

Tiff-ul văzut de noi


A trecut și TIFF-ul acesta. 
L-am așteptat, a venit, a plecat.
Anul acesta nu am avut oaspeți veniți de departe, special pentru festival, ca în alți ani, dar tot a fost frumos.
Nu am apucat să vedem prea multe filme, dar ne-am bucurat în schimb de foarte multe activități colaterale care au avut loc în oraș. Știți cum e, un eveniment mare provoacă întotdeauna alte evenimente mici în jurul lui, iar Clujul chiar nu a dus lipsă de evenimente zilele astea, nici de turiști, nici de vedete.
 Au fost niște zile pline de lucruri frumoase. Am avut de unde alege tot felul de activități pentru toată familia, de la teatru de păpuși în aer liber, la tot felul de ateliere de creație unde fetițele au învățat să facă păpuși, să împletească brățări sau să facă lalele și moriști din hârtie. Noi am fost foarte mulțumiți.
Am făcut și câteva fotografii frumoase, grație celor de la Sony, așa că și fetița și cățelul au avut posibilitatea de a fi în centrul atenției. Bine, am fost cu toții pozați, dar pentru voi am ales cuplul cel mai fotogenic.
Să aveți o săptămână frumoasă!

3 comentarii:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.