vineri, 1 aprilie 2011

In stare de sărbătore

Nu știu alții cum sunt, dar eu, la începutul lui decembrie și la începutul lunii în care este Paștele, intru așa într-o stare specială, o stare de sărbătoare.
Nici nu a început bine luna că am și început planificarea curățeniei, am scos revistele la răsfoit în căutare de decoruri frumoase și rețete delicioase.
Iar întreg sufletul îmi e cuprins de o stare de bine. Nu știu dacă mi se trage de la primăvara care e tot mai stapână pe situație, de la soarele ăsta călduț în razele căruia ne răsfățăm de dimineața până la apus, dar deja sunt într-o stare de euforie.
E drept că peste o săptămână vom sărbători marea aniversare și am început deja timid unele pregătiri, dar simt că întreg sufletul meu e pregătit să primească bucuria Invierii și, totodată, bucuriile simple și mărunte ale vieții. Și reunirea familiei.
Si pentru că tot veni vorba de familie, azi e ziua bunicului fetițelor, adica a tatălui sotului meu! I-am spus de dimineață La mulți ani, în același timp cu păcăleala de rigoare.
Vă doresc și vouă o zi frumoasă, călduroasă, însorită, cu păcăleli drăguțe și de bun-simț și o lună plină de bucurii!

11 comentarii:

  1. Loredana, Multi ani Bunicului!!!Sa traiasca si sa va bucurati impreuna!
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI si din parte noastra!Iti doresc mult spor la treaba si sa gasesti decoruri frumoase pe care sa le impartasesti cu noi.Pupici la fete.

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, azi e ziua pacalelilor, si fara nici o pacaleala la multi ani bunicului

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sa va traiasca sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani bunicului!!si eu planuiesc curatenia, amenajari si altele...

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTi ANI si spor la pregatirile pentru Paste!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim mult! sunteti toate mai mult decat dragute!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!... cu intaziere, ca de obicei... si din partea noastra. Sa ii dea Dumnzeue sanatate si putere sa se bucure de asa nepotele scumpe.
    Si la noi luna aprilie este astetpata cu mare interes..... nu-mi vine sa cred ce trecee timpul si deja avem fete mari :)
    Daca ar veni si la noi primavara mai repede... ce bine ar fi.
    Pupici si spor in toate.
    Carolina

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.