vineri, 20 aprilie 2012

Izvorul Tamaduirii

Sarbatoarea aceasta din Saptamana Luminata a fost tot timpul, in mintea mea, impletita cu Sarbatortile Pascale si contopita oarecum cu bucuria Invierii.
Acum doi ani insa ea si-a capatat, pentru sufletul meu, propria bucurie. Acum doi ani la orele amiezei mi-am nascut, cu o luna mai repede decat credeam ca va fi, mezina. Planurile noastre au primit atunci un alt rost. Exista o vorba care spune ca, daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, iti faci planuri. Ei bine, in ziua aceea, cred ca bunul Dumnezeu a ras si a ingaduit sa ne veselim si noi.
Toate temerile si nelinistile mele de mama de fetita mica-mica au fost tamaduite in clipa in care am vazut-o si am auzit ca e sanatoasa.
Chiar daca deja a fost ziua ei, anul acesta nimerindu-se in Lunea Patimilor, pentru mine ea s-a nascut de Izvorul Tamaduirii si asa va ramane.
Sa aveti sarbatori frumoase in continuare!

8 comentarii:

  1. Loredana, ai asa un suflet bland si esti atat de calda, ca parca intreb blogul tau e zi de zi in sarbatoare! va doresc sanatate, bucurii, dar mai ales sa aveti mereu sufletele ca acum: blande si luminoase ca o sarbatoare!
    Primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Georgiei de ziua ei "liturgica" ! Sa fie sanatoasa si sa va bucure mereu! E asa de frumoasa si de dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si din partea mea cu multa sanatate! Eu am sufletul trist rau de tot, mi-e rau si fizic, am nevoie de rugaciunile tale, te rog mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani!..... din nou
    Nu stiam ca ziua ei a cazut de izvorul tamaduirii. Sa fiti sanatoase si fericite mereu.
    Si pentru noi luna aprilie a capatat de 7 ani incoace o semnificatie aparte.
    Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca s-a revarsat izvor de tamaduire pentru tineretile si batranetile voastre, a doua fetita mangaiere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, multumim mult. Nu stiu daca merit toate cuvintele tale frumoase, dar multumesc!

    Cristina, ce frumos ai zis. Ziua ei "liturgică" suna atat de plăcut.

    Ana, imi pare tare rau sa aud ca nu esti bine.
    Doamne ajuta! Te vom pomeni in rugaciunile noastre!

    Carolina, asa este. Si pentru voi aprilie e magic, mai ales ca magia vine de la o printesa atat de desteapta si de isteata. La multi ani, Arabelei!

    Roxana, sa dea bunul Dumnezeu sa ne fie tuturor copiii izvor nesecat de mangaiere si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani cu sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si fata mea sa nascut de Izvorul Tamaduirii la 6 jum.e o fata acum de 15 ani.era atat de micuta cand am nascuto.ďesi nu era termenul ot a o aduce pe lume la 8 luni si 3 zile cantarea 2kg.Dzeu a facut o minune sa am o fetita si inaintea ei cu 3 ani un baietel de sf Mihai si Gavril e f frumos doi copii la zile sfinte ce le ooarta numele

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.