miercuri, 26 septembrie 2012

Darurile lui Dumnezeu

Astăzi, la prima oră de religie din clasa I, doamna profesoară le-a spus, printre altele,  să deseneze darurile pe care ei le primesc de la Dumnezeu.
Mica mea școlăriță, Paula, a fost lăudată de doamna că a făcut foarte multe lucruri într-un timp scurt. Ea  a desenat soarele, luna, stelele, un nor, un brăduț, un fluturaș, mere, pere, cireșe, o nectarină și, evident, un îngeraș, o fetiță îngeraș mai precis.
Pe lângă acestea toate, în mijlocul desenului  s-a aflat o fetiță și o inimă mare. Când am întrebat-o ce reprezintă fetița, ea s-a uitat un pic mirată la mine și mi-a răspuns: fetița e Georgia. Ea este darul lui Dumnezeu pentru familia noastră.
Și inima?
Inima e iubirea lui Dumnezeu pentru toți oamenii de pe pământ.
Iar ea e un omuleț mic, de doar 7 ani și câteva luni, care știe toate aceste lucruri și încă multe altele în plus.
Cred că dacă aveam de făcut acest desen în anul întâi de facultate, tot nu m-aș fi descurcat mai bine decât a făcut-o ea.
Când îi aud pe tot mai mulți dintre oameni trezindu-se vorbind în clișee despre cât de decăzute sunt generațiile de azi și de cât de răi și fără viitor vor fi toți acești copii, îmi vine să le sar la jugulară, la propriu.
Copiii noștri sunt darurile cele mai de preț pe care noi le-am primit de la Dumnezeu și depinde numai de noi dacă îi creștem pentru mântuire sau pentru plângerea veșnică. Nu copiii sunt marea noastră problemă. Ei sunt perfecți...

14 comentarii:

  1. Perfect de acord cu tine !
    Ainiste"daruri" minunate pe care le imbratisez cu mare drag!Avem ce invata de la ei,cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunată fetiţă!
    Eu ştiu că atâta timp cât copiii atunci când sunt mustraţi îşi lasă capul în jos şi roşesc lumea este încă bună. O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos! bravo, Paula!

    si cata dreptate ai! copiii sunt minunati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai minunatii de fete. felicitari pentru educatia pe care le-o dai. Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vezi tu dumnezei cand o violeaza un pedofil :)) Mai bine o inveti despre lucruri reale, nu povesti cu zei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fetita desteapta! Si ce rautaciosi pot fi unii! Ia sterge-i comentariul domnului anonim viteaz, care nici nu se semneaza.
    Stefi

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi cer scuze, acum ca ma gandesc a fost o prostie ce am scris, o gluma proasta. Am incercat dupa sa ma scot, dar mai bine marturisesc. Eu am scris nesimtirea aceea, nu stiu ce a fost cu mine.
    Stefi

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu stiu ce a fost cu tine. Iti dai seama ca, in calitate de parinti, nu ii putem feri nici de marile bucurii, nici de infioratoarele orori ale vietii, oricat de mult am incerca.
    Dar Dumnezeu poate!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.