duminică, 28 octombrie 2012

Cizmele femeii strângătoare

          Omul strângător sau femeia strângătoare, în cazul de față, își cumpără cizme frumoase, negre, din piele, pe care le duce în pod (pe considerentul că are prea multe prin casă) și uită de ele. Cam vreo 3 ani, numai atât. Dar și când le găsește....
           Chiar eram necăjită că au început zilele friguroase și eu nu aveam încă cizme. Până acum câteva ore când s-a dus bărbățelul meu în pod și mi le-a adus. Uitasem cu desăvârșire de ele. Acum să nu credeți că am atât de multe perechi de nu le mai știu numărul, nu că asta ar fi neapărat ceva rău, dar eu, de obicei, nu folosesc mai mult de două perechi pe sezon. Ce am în plus mi se pare doar că îmi aglomerează casa inutil, așa că le exilez. Mă rog, înțelegi voi, fiecare om cu maniile lui.
             Iar cizmele mele chiar dacă au trei ani și-au sporit valoarea, ca și vinul, glumesc...  
          Oricum, eu nu sunt fanul modei, ci al comodității și al confortului, mai ales la încălțăminte, că îmi găsesc destul de greu.
           Acum am și eu o întrebare: mai pățesc și alții la fel? Vi s-a întâmplat să uitați că ați cumpărat ceva sau că aveți  în casă un anumit lucru?

5 comentarii:

  1. Loredana, ute cat de bine iti prind acum.
    Si eu patesc astfel de chestii dar putin diferit adica cu privire la incaltamintea sau imbracamintea la copii.Daca vad ceva de calitate la pret avantajos chiar daca marimea nu corespunde si ii vine doar peste un an sau doi, le impachetez frumos si la cutie.
    Mi s-a intamplat sa ma bucur de ele tocmai in momentul in care nu mi-as fi permis sa fac cheltuieli.
    Nu vad un lucru rau chiar azi dimineata vorbeam cu sotul de un astfel de obicei.
    Cateodata e chiar util sa mai facem uitati si cate o suma modesta de bani si sa ne bucuram de iei peste doua anotimpuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ar fi rau, draga Corina, sa mai uitam cateodata de niste banuti. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Initial citisem baietelul in loc de barbatelul si stateam si ma gandeam care dintre fete s-a transformat in baiat :))
    Cat despre cizme, felicitari ca le-ai gasit acum, cand aveai nevoie :) Tot ce ni se intampla are un rost pe lumea asta, nu? :D
    Asta cu uitatul si la mine se intampla, chiar mai des decat mi-as dori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, inca nu avem baieti, dar de acu inainte orice e posibil. Stii tu: fetele aduc baieti acasa si baietii fete. Noi sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu. Am o pereche de incaltaminte pt fiecare sezon, si de back up: incaltamintea sport (care imi acopera tot anul). De obicei cumpar de calitate, ma tin cativa ani, si imi dau seama cu cateva luni inainte ca sezonul urmator nu ma mai ajuta. Asa ca la sf de sezon, profit de solduri, si iau alte cizme/pantofi pt iarna urlatoare.
    Ca nu sutn la moda...asta e.

    Cu hainele la copii, iau intradevar mai mari. Le tin in 2-3 pungi. La fiecare schimbare de sezon am ora de luptat cu sifonierul: elimin hainele care nu mai sunt adecvate, cele mici, triez cele noi si vad cu ce mai completez. Cand fac asta, vad si care sunt cele mai mari consumabile (de ex. acum e perioada pantaloni de trening, dar acum cateva luni dresurile) si cumpar 2-3-4 perechi in plus, pe marimi mai mari. Ca doar sunt solduri la sf de sezon.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.