vineri, 7 decembrie 2012

Săptămâna lui Moș Nicolae

          Aștept întotdeauna cu emoție și nespus de multă bucurie începutul lunii decembrie, de când eram copil și până acum când m-am molipsit tot mai tare cu nerăbdarea fetițelor.
          Sâmbătă, am început luna așa cum se cuvine, urmărind pe o ploaie mocănească și rece o paradă de zile mari, apoi seara am fost la artificii. Așa e decembrie la noi, vine cu artificii și pleacă tot la fel.
          Am început calendarele de advent de ciocolată. Avem câte unul pentru fiecare fată, fiecare având câte o imagine superbă. Noi nu suntem catolici, știu că la ei sunt specifice asemenea calendare, dar nu m-am putut abține să nu cumpărăm și noi de dragul încântării lor în fața surprizei. Oricum, la 3-4 lei cât au fost, avem în fiecare zi un moment de încântare când găsim tot felul de figurine de sezon.
          Duminică am fost la Bagheta fermecată, un spectacol interactiv gândit special pentru copii, care ne-a vrăjit cu muzica lui minunată. Nu am mai dus până acum fetele la un concert de muzică simfonică, dar un lucru știm sigur, că vom încerca să nu ratăm de acum înainte asemenea spectacole.
          Luni am umplut casa cu aroma fursecurilor în forme de sărbătoare. Am avut steluțe, brăduți, inimioare, reni și mulți-mulți ursuleți.
         Am făcut bradul de Crăciun, să aibă Moșul sub ce așeza ghetuțele, că nu puteam să le lăsăm așa stinghere la ușă, dacă tot e sărbătoare. Am stat un pic în cumpănă, nu știam dacă să-l facem sau nu, ne-am gândit că e încă destul de mult timp și mezina îl va smotoci puțin. Dar între smotoceala probabilă și bucuria sigură am ales chicotelile și veselia. Și da, avem un glob cu Hello Kitty și unul cu Mickey Mouse care dispare subit din brad și apare apoi în spatele unui zâmbet ștrengar.
          Am cumpărat o coroniță din brad, am împodobit-o frumos, i-am pus o lumânare roz (nici nu se putea altfel) în mijloc și am așezat-o la loc de cinste.
          Ne-am pregătit ghetuțele și l-am așteptat pe bunul Moș Nicolae care, bineînțeles, a venit fără să aducă nicio botă. Ba mai mult, ne-a adus un lavoar și-un dulăpior superb în baie. In legătură cu Moș Nicolae, am postat mai multe pe celalalt blog.
          Ne-am bucurat de dansul primilor fulgi și ne-am amărât un pic că nu am avut  din ce face măcar un pui de om de zăpadă.
          Am pregătit primul meu dar de blog la care vă aștept zilele astea să veniți cu răspunsurile.
          Ascultăm colinde și cântăm și noi de răsună casa.
          Planul pe seara asta e să așteptăm să se trezească mezina să putem merge să admirăm luminițele orașului.
          Cam așa au zburat primele 7 zile...
advent calendar 300x296 Beer Advent Calendar
         Voi cum vă petreceți timpul în așteptarea sărbătorilor?
         Mi se pare doar mie sau modul în care ne petrecem perioada de pregătire și așteptare contribuie decisiv la magia pe care o simțim în zilele de sărbătoare?


4 comentarii:

  1. Multe activitati ati mai avut saptamana asta. Si noi am facut prajituri pentru Mos Nicolae si ne-a, lustruit bine de tot cizmulitele.

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi s-a ocupat Diana de toate ghetutele sa fie la usa... si nu am facut bradutul inca, dar am decupat stele Diana le-a colorat si a lipit sclipici si stau agatate de aplice ca s-o incante pe Isabela. Si noi avem un calendar advent cu ciocolatele si imagini sub ele... Zilele urmatoare mai facem o decoratiune, putina ordine si apoi bradutul

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, ma bucur pentru voi. La asa fetita cuminte, nici nu se putea sa nu vina Mosul.

    Mariana, sunt adorabile papusile tale. Ma bucur ca Diana face deja lucrusoare pentru Isabela. La anul le vezi deja facand pe amandoua...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este, modul in care ne petrecem perioada de pregatire si asteptare contribuie la magia pe care o simtim de Craciun.... deci, la cat mai multe momente de asteptare frumoase :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.