joi, 12 septembrie 2013

Indiferenţa noastră cea de toate zilele

         În fiecare zi se întâmplă încă o atrocitate. În fiecare zi dintr-un alt domeniu, alt registru al vieţii, ca şi cum cineva ar dori să verifice  cât ne este de mare indolenţa, nepăsarea, lipsa de implicare.  Faptul că nu mă uit la ele, că ţin fereastra televizorului închisă şi nu le las să-mi invadeze casa şi sufletul, nu înseamnă că ele nu există, că nu se întâmplă.
         Articolul acesta chiar m-a răscolit. Ca femeie, ca mamă de două fete, ca om.

Următoarea va fi femeia pe care-o iubeşti

2 comentarii:

  1. ...l-am citit si nu este nici macar revoltator, ma doare in piept de neputinta si nedreptate si pentru indiferenta...

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.