duminică, 30 noiembrie 2014

de Sfantul Andrei

Am petrecut toata ziua alaturi de copii si de oameni dragi.
Fetele s-au jucat mult si au facut impreuna cu prietenii lor un spectacol pentru noi.
Sotul a tremurat de frig toata ziua. Deh! ziua lui nu a fost asa casnica ca a noastra, dar la sfarsit i-am indulcit-o si lui cu o felie mare de tort.
Am ascultat colinde.
Am cantat colinde.
Am vazut filmul Biblia,  dar m-a obosit reclama, exagerat de multa reclama, dupa parerea mea.
Am primit pe seara o iconita superba cu Sfantul Nectarie.
Bucurii mici, bucurii mari, clipe impreuna.
Fericirea e aici, bucurandu-te de tot ceea ce ai, nu cautand ceea ce nu ai sau nu vei avea niciodata. Trebuie sa imi repet mai des asta, pana voi reusi sa-i fac sa creada si pe cei din jurul meu.
Am spus de mai multe ori, dar vreau sa spun si aici:  La multi ani, Andrei! La multi ani, Andreea!
A plecat noiembrie cu toate ale sale. Eu il voi tine minte pentru piciorul rupt!
Bun venit, decembrie!!!
Saptamana usoara!



2 comentarii:

  1. Gata! A plecat toamna cu toate ale ei. Bun venit, iarna, cu vesti bune, oameni iubiti, cadouri si daruri pline de sanatate de la sfantul Nectarie!:)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.