duminică, 1 martie 2015

Martisoare 2015 - piesele de rezistenta

Mărțișoare mama poartă,
Mărțișoare am și eu
Și cireșul de la poartă
Și întregul neam al meu.
Am o țară mărțișoară
Cu frumosul, surioară!

                  (Grigore Vieru)
mărţişoarele făcute de noi cu ghiocei
 cu fluturaşi
 
 cu dragoste
  O Primăvară De Excepţie!

20 de comentarii:

  1. O primavara frumoasa lina de iubire si fericire,sunt foarte frumoase martisoarele,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intoarcem inzecit urarile, draga Gabriela!

      Ștergere
  2. O primăvară minunată și voup, Lori! Să fiți vesele, fericite și pline de entuziasm mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urare, Mihaela! asemenea iti dorim!

      Ștergere
  3. Foarte ingenioase, nu m-aş fi gândit! Să aveţi o primăvară caldă, plină de bucurii, zi de zi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu-adevărat de rezistenţă! :)
    Primăvară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti in trend cu tehnologia!:) Primavara cu bucurii, numai cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt, sunt :))) Se poate?!?
      Primavara cu multe bucurii si tie!

      Ștergere
  6. Inovative!!!!! like, like like!!!!
    O primavara cu multe bucurii si flori! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Primavara cu soare,sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Primavara superba si tie, fata frumoasa de la Dunare!

      Ștergere
  9. Primavara cu bucurii si mangaieri!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate!
    O primavara calduroasa si bucurii nenumarate!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.