sâmbătă, 3 octombrie 2015

Am uitat sa stralucesc!

”A fost odată ca niciodată, într-o pădure oarecare, o buburuză care a întâlnit un licurici.
Buburuza și licuriciul s-au îndrăgostit și au hotărât să rămână împreună pentru totdeauna. Numai că, și-au dat seama că în pădure erau o mulțime de obstacole, lipsite de importanța pentru alții, dar care pe ei i-ar putea despărți: o crenguță, o pietricică, o frunză…
Și atunci, buburuza și licuriciul au hotărât să se țină tot timpul de mână, pentru ca nimic să nu-i poată despărți. Se plimbau împreună prin pădure și erau foarte fericiți. Dar într-o zi, licuriciul a constatat că buburuza dispăruse.Nu mai știa dacă el a lăsat-o de mână sau daca ea i-a dat lui drumul mâinii, dar asta nici nu contează în povestea noastră. Contează numai că licuriciul, singur și trist, a căutat buburuza sub fiecare frunză, sub fiecare crenguță, dar nu a găsit-o.
Licuriciul era din ce în ce mai trist și i se părea că pădurea nu mai are niciun gust, niciun sens, niciun farmec…Și cum se plimba licuriciul foarte trist, s-a întâlnit cu o furnică. Licuriciul i-a povestit furnicii ce i se întâmplase, iar furnica i-a spus:
- Licuriciule, poate dacă AI STRĂLUCI tare, tare, buburuza te-ar vedea, oricât de departe ar fi și s-ar întoarce la tine.
-Stii că ai dreptate ? a spus licuriciul. Eram așa de trist, încât AM UITAT SĂ STRĂLUCESC!”


Weekend frumos şi nu uitaţi să străluciţi!

2 comentarii:

  1. Oooo, ce text impresionant! Da, iti multumim din suflet ca ne amintesti sa stralucim, prea des uitam acest lucru. Aseara am facut o gafa, am certat copilul pentru un desen si m-am trezit cu un gust amar din cauza aceasta. In loc sa ii amintesc sa straluceasca, in loc sa vad stralucirea care era in el, ca ii luasem panza si isi dorea atat de mult sa picteze, eu l-am dazamagit cu critica mea. Tare rau am facut si mi se stramge inima. Astazi am sa subliniez tot ce straluceste in el! Si sfatuiesc toate mamele sa faca la fel! Pup, mamica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si te inteleg, draga Mihaela. Noi mamele criticam destul de des. Evident ca noi ne dorim ca critica noastra sa fie una constructiva, doar ca nu se intampla intotdeauna asa. Sunt convinsa ce vei remedia situatia cu tact si va fi uitat episodul acesta.

      Ștergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.