miercuri, 29 septembrie 2021

Crăițe.

 



O toamnă parfumată și înmiresmată ca parfumul acestor crăițe și flori de toamnă târzii, asta vă doresc și vouă și mie. Eu iubesc crăițele. Dintotdeauna le-am iubit.
Îmi amintesc de copilăria mea la țară, când nu vedeam prea multe flori, doar pe alea pe care le puteam cultiva în grădină. Mă rog, grădina noastră și-a vecinilor.
Noi nu aveam crăițe în grădină, dar de câte ori le vedeam  mi se păreau nespus de frumoase și de-a dreptul fascinate.
Acum le avem și-n grădină și-n ghiveci. 
Noi aveam în schimb gladiole și ochiul boului de toate culorile, că acelea erau florile preferate ale bunicii mele. 
Și poate cu mai mult soare să fie zilele ce vor veni, că la noi stă ascuns de câteva zile după o perdea groasă de nori și ceață deasă
Mai multe gânduri de-ale mele  găsiți 
  aici,  aici si  aici 


7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. O toamna cu mult soare sa aveti! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Crăițele sunt o parte a copilăriei mele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.