vineri, 1 iulie 2022

Vacanța

 

A venit vacanța fără trenul din Franța. Dacă o așteptați pe aceea cu trenul, să știți că a scris Adina Popescu o carte despre vacanță cu acest titlu atât de drag copilăriei noastre.

Dacă nu...

Noi am început vacanța deja de o jumătate de lună și mai bine. Bine, copiii au început-o; noi mai mult am cochetat așa cu ea, dar tot nu știu când a trecut așa de repede timpul.

Am încercat să ne odihnim cât mai mult, să ne plimbăm cât mai mult, să ne bucurăm din suflet de tot ce oferă vara.

Am avut și câteva evenimente memorabile: am fost la o nuntă superbă. Am profitat din plin de TIFF și de toată atmosfera care s-a creat în jurul nostru,am bifat cât de multe filme s-a putut, unele în cinematografe, altele în parc. Aseară am fost la Opera Aperta, un spectacol în aer liber: Tenori pe motoare. Abia la ultimul cântec, când toate motocicletele au început să claxoneze, mi-am dat seama cât de mult suntem dependenți sufletește de atmosferă. Poți să vezi 50 de filme acasă, te poți uita la câte concerte vrei tu, dar nimic nu se compară cu atmosfera aceea life, cu felul în care îți vibreză sufletul când ești ăn mijlocul evenimentelor. În seara aceasta a fost  un alt spectacol cu acees liber, de data asta cu muzică spaniolă. Nici măcar ploaia nu a ăndepărtat spectatorii. 

E vară, e cald, e bucurie...

2 comentarii:

  1. Mă bucur foarte mult că sunteți bine și că va bucurați de o vara frumoasa! Chiar m-am mai gândit la tine, oare ce faci, cum ești?

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.