joi, 23 iulie 2009

Vacanta de vis la Hajduszoboszlo

Wekendul trecut, inarmati cu vecini vorbitori de limba maghiara, am fost in vizita, vorba Paulei "in poporul maghiar". Nu am stiut ca la distanta de 4 ore jumatate de noi exista asemenea frumusete. Singurul regret e ca nu am fost mai repede. Dar, practici cum suntem, deja facem planuri sa recuperam acest neajuns.


Aici eram cu mica noastra scufundatoare intr-un bazin de familie, se jucau diferite sporturi cu mingea in apa.

Ne lafaim in bazinul pentru copii, unde apa, vorba Paulei, frigea. De altfel, la intrarea in fiecare bazin se indica temperatura apei din bazin si adancimea ei.



Fetita mea aventuroasa impreuna cu mami si apoi pe topogan cu tati.




Ma tin de nasuc si mai fac o ultima scufundare.

13 comentarii:

  1. Vai Loredana ce mi-ai facut! ;)) Daca ai stii ce dor mi-e de strandurile unguresti...si anul asta nu am ajuns la ele, din lipsa de timp...

    Hajduszoboszlo e preferata mea! Ma bucur ca ati avut concediu frumos, v-am admirat in foto.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot eu, sa va dau un tips pentru la iarna :)...la nyiregyhaza e un strand super misto inchis, cu tobogane si un bazim excelent pentru copii, plus apa termala. Daca vrei, iti trimit link-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, salmi, vreau. nu se stie niciodata cand ajungem, desi noi nevorbind maghiara suntem dependenti de prieteni binevoitori.
    draga alina, esti tare draguta. voi sunteti mult mai frumosi. si mai multi. noi doar visam sa fim mai multi. deocamdata ne bucuram de ce avem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere, uite:
    http://www.aquariusfurdo.hu/main.php?subpage=frontpage

    A fost oaza noastra de relaxare vreme de 2 primaveri/toamne si ierni inainte de a veni in Suedia...

    Pupam familia frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am amintit ca si in Debrecen este asa ceva, poate chiar mai frumos decat cel din Nyregyhaza si cred ca e mai aproape de voi:
    http://www.aquaticum.hu/

    Noi fiind mai aproape de Nyregyhaza preferam sa mergem acolo, dar am fost de cateva ori si la Debrecen.

    Poate iti sunt de folos ambele informatii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu v-am vazut de mult. Suntei foartre scumpi. Vrem si noi la Water Park din Limassol. Ce mare si frumusica s-a facut Paula. Pupici multi de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Loredana, am venit sa-ti dau binete si m-a intampinat frumusetea!
    Sunteti niste oameni FRUMOSI!
    Dumnezeu sa va dea sanatate, iar voi sa va iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragii de voi...
    Ce frumosi sunteti! Nu pot sa cred ca nu am vazut-o de atat de mult timp pe Paula incat e deja o splendida domnisoara. Sunteti nemaipomeniti. Va imbratisez pe toti cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! :) te invit la Friday Flowers, daca ai placere! Gasesti detalii aici : http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/07/friday-flowers_30.html Multumesc! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am uitat sa ti scriu ca te asteapta si un premiu-leapsa la mine...sunt in viteza,scuze :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. mamaa, ce v-ati mai distrat si ce bine va sta asa in vacantza:-))

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.