marți, 9 martie 2010

cadoul meu de 8 martie

O parte din el a arătat aşa:

Şi a fost completat de o felicitare făcuta de ea, la care a muncit tare mult, după propria declaraţie, de un desen foarte frumos, plus o mulţime de poezii şi cantecele, toate însoţite de cate o plecăciune adecvată, plus pupicii de rigoare.
Am mai primit şi o zambilă albă cu puiuţ, care mi se potrivea perfect, că doar şi mama are puiuţ langă inima ei.
Sper că aţi avut şi voi o zi frumoasă în care să primiţi tot ce vă face bucurie sufletului vostru!

3 comentarii:

  1. Ca mama e greu sa iti gasesti cuvintele pentru a exprima sentimentele, numai o alta mama poate intelege perfect ceea ce scrii printre randuri.

    Aveti o fetita superba, sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti o mandrete de fata. Sunt sigura ca Sebastiana va fi ff mandra de sora ei mai amre. Sara are ochi doar pentru Arabela si deja se joaca impreuna.
    Intradevar, nu cred ca ezista mai amre bucurie ca cea de a fi mama si a-ti vedea copii sanatosi si fericiti.
    Pupici petru fete de la fete :"

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.