sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Cele doua cuvinte

5 comentarii:

  1. You have made my evening.
    O seara placuta si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo e putin spus ca ador melodia asta! E de mare exceptie!! Pe bune...tot, muzica, versuri, videoclip...sunt bestiale:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ma crezi, am ascultat joi melodia asta de nu stiu cate ori. Si in plus am trimis-o tuturor prietenilor. Mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia e grozava, iar in ceea ce priveste clipul..cum am mai spus si pe un alt blog...Cheloo e genial plasat!..cica "e suficient sa te uiti in ochii mei" si el are niste ochi de killer...

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.