luni, 31 ianuarie 2011

frumusetea lui ianuarie

Ianuarie ne-a adus...
...euforia inceputului de an.
...laolalta toate cadourile de la Mosul, pe care le lasese la prieteni.
...multe planuri pentru o petrecere de zile mari, facute de o viitoare printesa.
...vizita bunicului.
...multe zile minunate petrecute pe derdelus, la ski, sanius sau patinand pe lacul inghetat din centrul orasului.
...multa bulgareala, obraji inrositi de ger, ingeri si oameni de zapada.
...cateva aniversari frumoase petrecute alaturi de buni prieteni.
...primii pasi in mersul de-a busilea.
...o mica raceala.
...reactualizarea unor planuri si vise mai vechi.
...unele momente de respiro.
Evident, ordinea evenimentelor si a darurilor primite in aceasta luna nu e cronologica, iar concluzionand putem spune ca a fost o una destul de frumoasa.
La voi care a fost evenimentul memorabil al acestei luni?

P.S. Ultima zi a lunii a adus insa o mare pierdere si o mare tristete.

2 comentarii:

  1. si noi ne-am aniversat in ianuarie. am avut o ioana, a noastra si doi vasile.
    imi pare rau ca luna s-a terminat intr-un mod trist pentru noi toti.
    mara, bistrita.

    RăspundețiȘtergere
  2. al meu sot este si ioan si vasile..deci de doua ori aniversare..plus ca pe 20 puticul a avut un an si 4 luni..
    si la faza cu reactualizarea unor planuri...draga loredana ...cred ca ianuarie este facut pentru asa ceva :)
    cele bune

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.