joi, 27 ianuarie 2011

Zilele astea...

Vremea la Cluj este ca ruptă dintr-o poveste de iarnă. Dimineaţă, când am deschis uşa, am văzut un nou strat de zăpadă. Nu groasă, dar important e că este proaspătă. Cea veche nu se mai ţine bine pentru oameni de zăpadă. Am fost alaltăieri în parc, am cărat cu noi morcovul şi o ditamai mătura, dar zăpada nu se mai ţinea bine, nu am mai putut face din ea bulgări.
Am făcut în schimb nişte minunaţi îngeri în zăpadă. Unul mic şi unul şi mai mic. Cel mai mic era atât de dulce, dulce-dulce-dulce, ca şi minunea care l-a făcut.
Mezina, minunea dulce și angelică, e uşor mucoasă, după ce până acum ne+am lăudat la toată lumea cât de sănătoşi am fost noi iarna asta. Nici acum nu suntem de plâns, nu avem nimic grav, doar avem năsucul puţin înfundat şi acelaşi zâmbet ravisant neclintit de pe faţă. Suntem pe Ocsiloccocinum, Nurofen si Vibrocil, asta după ce am căutat alte picături prescrise în 8 farmacii şi nu le-am găsit.
Ieri a avut o durere de burtică destul de puternică, i-am schimbat într+un interval scurt vreo 8 scutece. Dar după ce mi+am sucit şi răsucit creierul, nici eu nici medicul nu am putut ajunge la nici o concluzie. E posibil să fie de la primul dinţişor ce stă să iasă. Unii copii se pare că reacţionează în felul acesta. Vom vedea...
Surioara mai mare este cea care a importat virusul răcelii de la grădiniţă, nu care cumva să aibă doar alţii şi noi nu. Ea e mai puţin înfundată, doar tuşeşte uşor, dar nici la ea nimic serios, suntem pe naturiste, un Biotuss si un elixir din plante la care a reacţionat foarte bine.
Surioara mai mare are pe lângă tuse şi un ochi vânăt spre verde, nu de la lentile, ci de la o chitară plasată strategic de un năzdrăvan de 2 ani jumătate. Dar a reacţionat destul de bine şi, desi povesteşte la toată lumea care o vede întâmplarea şi spune cum a plâns ea, nu s-a supărat nici o clipă pe băieţel, ba chiar vorbeşte despre el pe un ton nu doar înţelegîtor, ci chiar cald aş spune.
Cam atât despre copii. Adulţii casei trăiesc și ei cum pot, printre diverse activități, cele mai multe legate tot de copii.
Tot dimineaţă, pe lângă zăpada proaspătă am găsit şi o floare nouă în fereastră. Mi-a înflorit orhideea, asta după ce murise astă-vară, dar am înviat-o datorită vouă. Așa că, poate nu știați, dar dimineață mi-ați dăruit o floare. Una mov, foarte delicată și frumoasă.
A... si tot ieri, printre schimbat de scutece, aspirat de năsuc, sunat la medic, jucat domino, supravegheat plăcinta să nu se ardă, am tras cu ochiul si la televizor, că a început campionatul european de patinaj artistic, iar eu sunt topită după acest sport. Sunt topită după privit la acest sport.
Iar azi, azi mi-am implorat soțul să lase laptopul acasă, să pot să îmi iau doza zilnică, ca o adevărată dependentă de net ce sunt, asta rapid, până nu se trezește mezina. Că dacă se trezește, s-a dus pauza mea, că vrea ținută numai în brațe. E în perioada aceea când nici nu merge, nici nu stă, vrea ținută în picioare și purtată de mami peste tot.
Cam asta facem noi zilele astea...
Iar vouă vă doresc să aveți o zi ușoară și frumoasă, indiferent ce activități aveți!

16 comentarii:

  1. va doresc sa va insanatositi cat mai curand si sa aveti o zi vesela si fericita! Si va imbratisez cu mult drag pe toate trei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult Ana draga. si noi te imbratisam cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma bucur ca ne-ai scris! Referitor la burtica Georgiei, este foarte posibil sa fie de la dintisori si Evi pateste la fel. Sper sa se faca bine repede frumoasele mici si tu mami sa te bucuri de violeta si de patinaj (si mie imi place mult, desi nu am pus niciodata patine in picioare). Va pupam dulce dulce!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc in primul rand pentru comentariile frumoase pe care mi le lasi. Si pentru articolele minunate pe care le scrii.Eu sunt mai putin darnica in comentarii. Prefer sa citesc si sa ma bucur de lumea fiecarui blog pe care intru. Iar lumea ta e asa de frumoasa... Pentru ca ultimul meu articol ti-a atras atentia as vrea sa te invit in acel "coltisor tihnit" mai ales ca pe multe fete le-am vazut in lista celor care iti urmaresc blogul....

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am zapacit..de orhidee am vrut sa zic..nu de violeta..:-(

    RăspundețiȘtergere
  6. am inteles Luminita draga, nu/ti fa griji.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricat de frumos ar fi cu zapada vrea sa vina vara.
    La galati e un strat gros, foarte gros de zapada care s'a transformat intr'o gheata lucioasa.
    Mai pe scurt e rau :((

    RăspundețiȘtergere
  8. te cred, Florin, ca vrei sa vina vara. nici eu nu sunt fanul ghetii, dar imi place iarna. iar dupa prognozele apropiate, cred ca vom mai avea parte o perioada de ea. cel putin de gerul ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanatate multa! Si bucurie continua!
    Poate o sa vedem si poze cu creatiile din zapada?

    RăspundețiȘtergere
  10. Muuuuuuuuuulta sanatate va dorim!Va pupacim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce mamica harnicuta. Ai timp de toate... esti o scumnpica... asa mama asa fete. Insanatosire grabnica. As vrea sa vad si eu campionatul... dar nu avem cablu..... pupiic la fete.

    Carol.

    RăspundețiȘtergere
  12. speram si noi sa nu fie si mai grav si sa ne intreman repede.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai 2 minunatii de fetite!!!m au innebunit ce ochisori frumosi au!Sa va traiasca si sa fie sanatoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Telegrafic ca m-am apucat sa fac paincaks si ultimul lucru ce mi-l doresc e sa le ard. Insanatosire grabnica ingerasilor. Nu cumva schimbatul scutecelor e o reactie adversa la vreunul din medicamente? Eu sunt fanul ghetii la fel cum sunt si fanul lui Michael, so, un patinoar artificial in miez de vara ar fi o dulce nebunie, ca florile ce-ti infloresc tie in miez de iarna:))) Si acum te provoc la joc si joaca, intai trebuie sa ma gasesti apoi sa te gandesti la 10 lucruri ce-ti plac mai mult si mai mult. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. imi pare rau de ochisorul verde. se mai intampla, asa sunt copiii.

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.