vineri, 27 ianuarie 2012

Premii bune anul are

Am primit de la draga mea Ana un premiu frumos, acum la inceput de an.

Premiul vine la pachet cu trei întrebări:
1. Care este rețeta voastră preferată de mâncare postată pe blogul vostru?
Eu nu prea postez retețe pe blog, deși, fără să mă laud suplimentar, chiar gătesc destul de bine și cu multă pasiune, de destul de mulți ani.
2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?
Torturile. Iubesc torturile. Iubesc cu patimă torturile... Iar cele mai frumoase și delicioase torturi postate ( e adevărat fără rețetă) sunt cele de la zilele de naștere ale fetițelor.
3. Ce mancare credeti ca nu ați încerca niciodată să mâncati?
Eu cred în vorba care zice: niciodată să nu spui niciodată. Nu sunt pretențioasă la mâncare, de felul meu. Oricum, de bună voie și nesilită de împrejurări extreme, nu aș mânca nimic gătit din insecte, reptile, rozătoare sau alte asemenea viețuitoare.
Trimit si eu premiul mai departe la:
- Catrinel, Beatrice, Oana, Cella, Miutza;
-fetelor ce scriu la Copii si mame
- Anda, Sakura, Liliana, Pusicel, Aurelia si Marilena.
-câteva fete de departe: Corina, Mariana, Taniusa si Salmi.
Să aveti o zi frumoasă și un sfârșit de săptămână relaxant!

10 comentarii:

  1. Felicitari :) si multumim frumoos pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pt premiu! :) il meriti, pt ca scrii cu suflet ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si multumesc pentru premiu Loredana!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai. Multumesc frumos Loredana!
    Promit ca vin sa-l ridic dupa ce termin sesiunea.
    O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Loredana, incerc sa raspund saptamana viitoare...saptamana asta e pliiiina la mine :).

    RăspundețiȘtergere
  6. mulţumesc frumos!
    la năstrujnică încercare m-ai pus
    am să caut prin arhive

    RăspundețiȘtergere
  7. Loredana, multumesc pentru premiu, l-am descoperit acum, cu placere :)

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.