luni, 1 iulie 2013

de luni si de intai

          Azi dimineaţă aveam ceva de lucru la calculator şi, din instict aproape, am deschis blogul. Când colo, să mă ia cu leşin şi nimic altceva. Aşa ca de început de săptămână şi de lună, am găsit mesajul: Blogul a fost eliminat. Blogul de la adresa ingerica.blogspot.com a fost eliminat. M-au trecut fiori reci pe şira spinării. Deja îmi vedeam toata munca dusă pe apa sâmbetei.
          Din fericire, totul s-a rezolvat în mai puţin de o jumătate de oră. Acum mi se pare repede, atunci, în timpul acela, m-au trecut toate apele. A fost suficient să trec un număr de telefon, am primit un mesaj cu un cod pe care l-am introdus şi gata, asta a fost tot. Am din nou blog. Pot din nou să respir normal. 
          Iar după cum spuneam, începe o lună nouă. 
          Cele bune să se-adune, cele rele să se spele...
          O lună frumoasă sa aveţi!

9 comentarii:

  1. Si eu ti-am accesat blogul si mi-a dat eroarea de care ai spus. Chiar am crezut ca l-ai eliminat si imi parea rau...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu m-am speriat că ai dispărut fără să spui nimic. Bine că s-a remediat!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce sperietura! Cred ca as muri de inima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wuau Loredana ce-mi spui?
    Dar nici eu nu stau prea bine la capitolul acesta. Acum nu mai pot sa fac nicio postare.Vroiam sa dau drumul uneia astazi si nu pot! Si eu chiar nu stiu ce sa-i fac!
    Habarnam cum o sa ies la capat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc! O lună frumoasă și vouă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca, asa a fost, dar macar bine ca a trecut.

    Mariana, poti sa mai spui o data :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Catrinel, bine ca s-a remediat. Pe mine defectiunile tehnice ma panicheaza totdeauna. Noroc cu sotul.

    Iuliana, nici eu nu am fost departe :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Corina, sper sa ii poti da de capat cat mai repede. Doamne ajuta!

    Maria, o luna frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.