joi, 25 iulie 2013

Disney's Frozen

         Puţin umor pentru copii şi oamenii (încă) copilăroşi, de răcorit simţurile, că tot suntem în topiul lunii lui cuptor.
          Eu l-am văzut de câteva ori şi tot nu mă satur privindu-l.
          Sunt atâtea lucruri pentru care îţi poţi pierde capul...
          Merită văzut! E tare haios.

         Şi câteva imagini cu protagoniştii filmuleţului
 
 

         Premiera filmului va fi de Moş Nicolae, în 6 decembrie. Probabil până la sfârşitul anului îl vom putea vedea şi noi. Să mai zică cineva că nu sunt optimistă, în iulie fac planuri cu lista de filme de la Crăciun. :)
         Bucuraţi-vă!

4 comentarii:

  1. Personajele sunt tare frumoase. Am vazut si eu ca tot isi face reclama pe saituri de socializare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal, doar reclama e sufletul comertului, nu stiai?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai e mult pana in decembrie.... Multumim ca ne tii la curent cu tot ce e frumos. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.