marți, 3 decembrie 2013

Jurnalul plus o îmbrăţişare

Pentru astăzi (data/ora)... 3 decembrie, seara.

Afară ... e frig. La sfârşitul săptămînii, la Piatra Fântânele, era zăpada mare. Fetele au făcut îngeraşi în ea.

Mă gândesc ... că prea puţine putem controla în viaţă.

Din locurile de unde învăţăm ... unii de la alţii, în fiecare zi câte puţin.

Sunt recunoscătoare pentru ...  fiecare zi minunată...

Cu ce sunt îmbrăcată ... cu o rochie neagră.

Citesc ...  cărţi pentru copii având ca tematică sărbătorile de iarnă....

Ceea ce aştept (sper) ... să trecem cu bine peste toate hopurile şi să fim sănătoşi cu toţii.

Ce mai meşteresc ... decoraţiuni pentru Crăciun.

În casa ... e linişte, doar Georgia împrăştie jucăriile.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mă pregătesc de sărbătoare.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


 


şi altele de aici, într-o notă la fel de iernatică.
Idee preluată de la Corcodusa
Mai participă la acest proiect:
şi pentru că suntem îndemnaţi de Cristina să ne trimitem o îmbrăţisare virtuală,  vreau să le felicit pe aceste fete care participă mereu la acest jurnal şi să le trimit un gând bun şi o îmbrăţişare caldă.
O săptămână frumoasă şi liniştită să aveţi!

9 comentarii:

  1. Valz, sa stii ca zilele astea ma gandeam lşa tine. Tu esti cel mai vechi cititor al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga condoleantele mele pentru pierdera unchiul tau, si tie o imratisare calda si multe mingiieri sufleteste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos sa stiu ca si altii deja au inceput a crea si citi ceia ce se potriviste doar Craciunului!!! Ador aceasta sarbatoare si as vrea sa fac si sa reusesc cit mai multe...

    Va pup cu drag si sa aveti citite cite mai multe carti si cit mai multe creatii de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liuba, am adunat toate cartile pe care le avem si cele cu povestea religioasa si cele mai laice, cu reni si Mosi, si ne straduim sa aducem magie, cum zice Georgia, in casuta noastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana, multumesc frumos pentru imbratisare si pentru timpul acordat provocarii "Virtual hug"! :*
    Iti doresc o zi minunata si multe zambete!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca nu m-ai uitat, Loredana:) (ma refer la blogul meu)
    Si tu imi esti cea mai veche cunostinta de cand am blogul.
    Sarbatori magice alaturi de cei dragi sa ai!
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  7. O îmbrăţişare caldă şi de la mine!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.