sâmbătă, 19 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

                                                          ♥ Pentru astăzi...
                                       19 iulie 2014, sambătă, zi frumoasă de vară.

♥  Afară...
este cald şi destul de plăcut, nu foarte canicular, că a plouat zilele astea.
Mă gândesc ...
la multe lucruri şi facem multe planuri.
Sunt recunoscătoare...
pentru bucuria fiecărei zile, iar săptămâna aceasta zilele au adus destule bucurii.M-am văzut după un timp destul de lung cu fratele meu şi familia lui. Fetele au fost extrem de fericite că şi-au revăzut verişoara.
În plus, bunicul soţului a împlinit săptămâna aceasta 90 de ani de viaţă, iar bunicii, împreună, 69 de ani de căsătorie, ocazie cu care Paula a făcut primele sarmale din viaţa ei de gospodină în devenire.
In bucătarie...
avem multe fructe de sezon şi sarmale.
Intenţionez să ...
profit cât de mult pot de vacanţă şi de toţi prietenii pe care mi-i aduce aproape.
Citesc...
  câteva cărţi plăcute, chiar am să scriu zilele astea despre ele.
Astăzi...
m-am întâlnit deja cu două fete dragi si mă pregătesc de alte întâlniri, asta dacă nu ne strică ploaia planurile.
Abia aştept să...
nu sunt nerăbdătoare. las fiecare zi să aducă bucuriile ei.
Unul din lucrurile mele preferate ...
este să ascult poveşti. Îmi place atât de mult să asculşt poveştile de viaţă ale altor oameni.
Prin casă...
...e linişte.
Ascult...
liniştea şi pe Georgia cum vorbeşte cu Pufişoara.
O imagine pe care vreau să o împărtăşesc...
 asta aşa, pentru eventualitatea în care vi se face dor şi de mesajele clasice...
Mai participă la acest proiect:
şi Niko
O săptămână cât mai frumoasă să aveţi!

6 comentarii:

  1. 90 ani?69 ani? Sa fie sanatosi! Cred ca sarmalele facute de Paula sunt cele mai bune din lume;). La voi toate activitatile sunt de vacanta:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, multumim mult de urari. Speram si noi sa ii aniversam la anul la 70 de ani de casatorie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase aniversari la voi acolo :) Ce frumos va fi la a 70-a aniversare :)
    Vreau si eu sa gust sarmalele Paulei. Pupicei si multe bucurii sa aveti fetite frumoase xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, cât de frumos trebuie să fie să prinzi atâți ani lângă omul iubit! La mulți ani!
    Nu cred că ți-am scris până acum, dar vreau să știi că te admir, așa, prin prisma cuvintelor tale pe care le trimiți spre noi și prin ceea ce ne împărtășești! Mulțumesc sincer! Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Liuba, cand ai drum prin tara, te asteptam la o portie special facuta pt tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nultumesc mult, maria, pt cuvintele tale, Esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.