vineri, 6 februarie 2015

Jurnalul unei femei simple

 
Pentru astăzi (data/ora)... vineri, 6 februarie 2015.
Afară ... este frig şi fulgii dansează în aer fără a se aşeza... Nu am mai văzut soarele de câteva zile.
Mă gândesc ... că vacanţa a trecut atât de repede şi eu tot răcită sunt.
Din locurile de unde invatam ... câteodată din propria viaţă, numai să vrem să deschidem ochii. De obicei, vedem mult mai bine când vine vorba de viaţa altora şi mai puţin când e vorba de-a noastră.
Sunt recunoscătoare pentru ...  că doctoriţa s-a înşelat. Chiar dacă am tras o spaimă enormă de eram să mor de inimă zilele astea, măcar am rămas cu atât şi cu nişte dureri neelucidate şi nu am metastaze osoase, cum a crezut iniţial doamna doctor.
Din bucătărie ...  am făcut plăcinte cu de toate şi varianta cu brânză şi cu mere şi prune confiate pentru mine. E venită mama soacră la mine, că altfel nu vedea bucătăria mea asemenea bunătăţi :).
Cu ce sunt îmbracată ...  o rochiţă neagră.
Citesc ... Gary Chapman, Iubirea ca un mod de viaţă.
Ceea ce astept (sper) ... să înceapă cu bine noul semestru.
Ce mai meşteresc ... fetele au meşterit la o gentuţă portocală, poate reuşesc să o pun zilele astea pe aici.
Ascult ... nimic, doar linişte deplină...
În casa ... e un moment de tihnă.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să vorbesc cu oamenii.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sunt legate de mai multe aniversări.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
 cu jurnalul meu real, nu doar virtual, in care scriu de ceva vreme
 
 
 
 si cu un semn de carte care îmi place tare mult
 
că tot mă ţin să le postez, dar nu le mai vine rândul.
iar mai multe despre ale noastre puteti vedea pe un taram cu vise si visuri.
Idee preluată de la Corcodusa
                                                  Un weekend frumos să aveţi!

19 comentarii:

  1. Doamne ajută, Loredana! Să nu mai treci niciodată prin spaime, bine că s-a dus, ducă-se de tot! Să treacă şi răceala mai repede, ştiu ce nesuferit virus circulă, îl experimentez şi eu. Poftă bună să aveţi la cele multe plăcinte diverse şi aştept să văd gentuţa! Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur foarte foarte mult ca doamna doctor s-a înșelat.
    Îți doresc să-ți treacă și răceala până luni ca sa începi semestrul cu Bine! (Ar cam trebui, ca vad niște potcoave norocoase pe semnul tău de carte :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu ducem lipsa de potcoave... plus ca avem si calul :)))

      Ștergere
  4. Ce bine ca s-a inselat!
    Ce frumos este jurnalul tau real. :)
    Spor la scoala!
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place jurnalul meu real, erau mai multe modele, dar pe acesta l-am ales.

      Ștergere
  5. Of duca-se toate spaimele astea si sa nu se mai intoarca niciodata. Cred ca am cochetat si eu cu agenda aia, dar...am renuntat pentru ca am deja prea multe:) Ce fain e castelul printeselor:). Semnul de carte are o poveste aparte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are, are, am o colectie de semne de carte, ca nu imi place sa indoi filele cartii. In ultimii ani am observat ca foarte multe edituri pun ele semne de carte in cartile nou aparute, doar-doar or avea oamenii grija de carti.

      Ștergere
  6. Ce bine ca e totul bine! Am si eu jurnal ca al tau, doar ca alta coperta!:) Imbratisari cu fulgi de la SV!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca la Suceava sunt fulgi. Acum avem si noi cativa, nu ducem lipsa, doar ca nu prea se aseaza.

      Ștergere
  7. Ma bucur ca dr.s-a inselat si e totul ok.Sa va ajute Dumnezeu!ce -mi place jurnalul tau,eu nu am vazut prin librarii asa frumuseti, chiar ma gandeam sa-mi iau si eu unul ,dar nu am gasit si mi-am luat o agenda marsala,asa ca sa ma simt si eu importanta.:)Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, eu l-am vazut anul trecut, pe la inceputul toamnei. Erau doua modele, cu versete biblice pe fiecare pagina si avand coperti diferite. Mie acesta mi-a placut mai mult, dar ambele variante sunt frumoase.

      Ștergere
  8. slava Domnului ca esti bine!

    am si stilou la fel si un jurnal, doar parca alt desen,de la o librarie crestina cumparat.

    Sanatate,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana draga, stiloul e al Paulei. Eu doar l/am imprumutat putin :)

      Ștergere
  9. Sănătate, Loredana! Îmi plac tare mult paginile tale de jurnal... și aici mă refer și la jurnalul online și la cel prezentat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur , Maria Irina, ma bucur!!! Sanatate multa iti doresc si tie!

      Ștergere
  10. Mereu e o placere sa te citesc desi nu mereu las comentarii. Slava lui Dumnezeu ca s-a inselat doctorita sa Te ajute Bunul Dumnezeu sa nu mai treci prin asa spaime. M-am indragostit si eu de jurnalul tau real. O saptamina minunata cu bucurii si fara spaime. Cu drag si multa apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Aprecierea e reciproca, Taniusa draga!
    O saptamana superba iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.