miercuri, 30 septembrie 2015

Nocturna bibliotecilor

                 Sambata seara, pe o vreme din aia ploioasa in care nici sa scoti afara un catel nu te tragea inima,  am fost cu fetele la Nocturna bibliotecilor. Pentru noi nu a fost primul eveniment de acest fel, am mai participat si in alti ani, asa ca fetele stiau oarecum la ce sa se astepte si le-a placut mult.
                  Pentru copii Teatrul Puck a pus in scena Cenusareasa, un spectacol realizat cu mult umor, ceea ce tututor copiilor le-a mers la suflet. Pe langa asta a fost si un spectacol pentru adulti, sa aiba partintii şi bunicii la ce se uita cat copiii sunt ocupati.
                         In ambele fotografii cu public, luate de pe site-ul bibliotecii, doar surioara mai mare a iesit in cadru. Cea mica era si ea pe acolo, dar nu se vede.
                         Au facut si un atelier de quilling, şcolăriţa noastră cea îndemânatică realizând niste semne de carte tare drăguţe, unele dintre ele păstrându-le, pe altele făcându-le cadou.
                    Ceea ce mie mi-a plăcut în mod deosebit e că atelierul acesta la care a participat i-a reaprins dorinţa de a face quilling, aşa ca imediat ce am revnit acasă şi-a scos toate fâşiile de hârtie colorată (şi nu are deloc puţine) şi s-a reapucat de făcut tot felul de minunăţii.
                        Cei mai mari au avut o vanatoare de comori in biblioteca si tot felul de alte activitati distractive. Noua ne plac mult activitatile de acest gen si abia mai asteptam sa iesim si sa ne simtim bine. Chiar dacă nu am stat prea mult din motive de foame si sete subită, tot ne-a plăcut şi am adunat câteva amintiri superbe.


Un comentariu:

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.