luni, 26 aprilie 2010

Numai barza sa nu fii...

5 comentarii:

  1. E bestial! Nu la-m vazut niciodata. Ara va fi incantata...
    Am avut placerea din copilarie cand ma uitam la desene animate.
    Sunt sigura ca esti fericita cu cele doua printese.

    Carol

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam si eu filmuletul! :) Tare ne-am mai amuzat ... :)

    Te asteapta o leapsa pe blog ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut filmuletu, Carol. Si Paulei i-a placut. nu se mai satura sa se uite la el. Mai ales ca povestea din filmulet se potriveste cu ceea ce stie ea despre venirea pe lume a copiilor. Ea stie ca ei stau pe un norisor de unde isi aleg parintii si apoi Doamne Doamne ii trimite prin barza la mamici in burtica unde stau pana se fac mari si pot sa se nasca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga flutura, multumesc pentru leapsa. ma face fericita faptul ca sunt oameni pe care nu ii cunosc dar care se gandesc cu mult drag la mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se cunoaste ca mi-au crescut copiii :) nu m-am mai uitat demult la desene animate. Ce tare mi-a placut cand norul s-a suparta si a inceput sa tune si sa fulgere apoi sa plângă cu ploaie! Frumoasă ideea!

    O întrebare? dar berzei cine îi aduce puii? :)

    Loredana, m-am binedispus aici la tine!
    Mulţumesc de vizita făcută şi pentru urările aşa de frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.