marți, 20 aprilie 2010

Tradiţie în familie


Ieri, în ziua în care am împlinit 7 ani jumătate de la căsătorie, am adus-o acasă pe Georgia Sebastiana. E un îngeraş mic de copil, numai un picuţ de fată, nici ce ţine bine în braţe nu avem. Deocamdată.
Deşi s-a născut oricum destul de micuţă, a mai şi scăzut un picuţ în greutate. Ne-am externat la 2360 de grame, la fel ca şi cu Paula. Am zis că facem o tradiţie din a ieşi din spital cu această greutate. Exact aceeaşi greutate a avut şi Paula în ziua externării şi tot 46 de cm ca şi mezina. Numai că la Paula am stat mult mai mult în spital până a făcut greutatea respectivă, ea născându-se şi mai suplă. Se pare că aşa e modelul în familia noastră, de fetiţe micuţe şi firave. Dar creştem noi mari...
Deocamdată e tare cuminţică, doarme şi papă sânuleţ toată ziua. Iar prima noapte a trecut uşor, fără peripeţii.
Paula e foarte încântată de surioara ei, mai ales că a primit un cadou frumos de la ea, pe care i l-a adus de bun venit. Şi ea i-a pregătit împreună cu tati pătuţul şi a venit după noi la maternitate. Era foarte încântată că venim acasă cu surioara ei şi nu mai trebuie să vină doar puţin în vizită la spital.Toată ziua a mângâiat-o şi a stat pe lângă ea. Trebuie să fiu mereu cu ochii pe ele.
Deocamdată e linişte în casă aşa că mă duc şi eu lângă puiuţul meu să profit cât încă se mai poate...

15 comentarii:

  1. FELICITARIIIIIII!sa fiti sanatoase si iubite amindoua.trebuie sa revii si sa ne povestesti cuma decurs nasterea,cum te simti,ce spune Loredana?pupici si sa auzim numai de bine.bun venit in familie Georgiei *-*!

    RăspundețiȘtergere
  2. oops,am vrut sa spun Paula(ce spune Paula despre noua membra afamiliei,despre postura ei de "sora mai mare"...)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ați venit acasă! Să fiți sănătoși toți și fericiți împreună, iar Georgia să crească mare și cuminte!

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITĂRI!
    Felicitări şi multă, multă, sănătate,bucurii şi numai fericire împreună!
    Sunt convinsă că Paula s-a bucurat să o cunoască pe micuţa Georgia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooooooooooo,este minunata,mezina si sunt minunate impreuna , cat e de fericita Paula!!! Sa va traiasca si sa fie sanatoase,alaturi de voi! Felicitari inca o data si refarcere rapida, Saruta puiutul pe o manuta si din partea mea, si pup- o si pe big sister , e minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce emoţionant! Mă faci să îmi mai doresc şi eu, deşi tocmai am primit vestea că vine al treilea nepoţel :)
    Dumnezeu să vă binecuvânteze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lasa ca acusi va faceti voi mari! :)
    Sunt doua papusele in poza, tare dragalase!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! Bine ai venit pe lume Georgia, sa-ti fie viata plian de bucurii si impliniri, sa cresti mare si sanatoasa alaturi de surioara ta si parintii tai. Pupicei si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fiti sanatoase toate trei, alaturi de fericitul tatic!

    Felicitari, bine ati revenit acasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari. SAnatate multa si crestere usoara :)Pupici la fete.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa cresteti mari mai, va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumi pentru toata urarile voastre frumoase!
    Deocamdata suntem cuminti, papam si dormin mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare bine le sta surioarelor impreuna! Bun venit in lumea noastra Georgiei Sebastiana! Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  14. sa va traiasca fetitele, sa fie sanatoase si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Păstrez ceva din filozofia salcâmului, înfloresc doar atunci când sunt sigur că e primăvară. (Valeriu Butulescu)
Fiica este imaginea mamei! (proverb grecesc) Iar eu am două...
"Cei născuţi de noi ne sunt dragi nu numai pentru virtutea lor, ci şi dintr-o necesitate naturală." Sf. Ioan Gură de Aur.